FreePrograms.me

تست سرعت اتصال به اینترنت با استفاده از سرویس Speedtest

Тестируем скорость своего интернет-соединения, используя сервис Speedtest

محبوبیت اینترنت به راحتی توضیح داده می شود. شبکه های اجتماعی، خدمات ویدیویی، وب سایت های مختلف، بازی های آنلاین - این لیست کاملی از آنچه که به اینترنت متصل است نیست. و البته امروزه برای بسیاری نه تنها در دسترس بودن اینترنت بلکه سرعت آن مهم است. از این گذشته، بر عملکرد یک بازی آنلاین، زمان بارگذاری یک فیلم و موارد دیگر تأثیر می گذارد. قبل از اتصال یا نصب اینترنت به خانه خود، سعی می کنیم یک ارائه دهنده با کیفیت انتخاب کنیم. بسیاری از کاربران انتخاب خود را بر اساس برای سرعت اینترنتتوسط ارائه دهنده اعلام شده است. در اصل، این یک معیار مهم است. اما سرعت اعلام شده همیشه با سرعت واقعی مطابقت ندارد.

اگر متوجه شدید که سرعت اینترنت شما با سرعت اعلام شده مطابقت ندارد، ابتدا اسنادی را که هنگام اتصال به اینترنت امضا کرده اید بررسی کنید. شاید جایی را از دست داده اید. اگر اسناد یک چیز را می گویند، اما در واقعیت سرعت اتصال به اینترنت به طور قابل توجهی متفاوت است، قبل از تماس یا رفتن به ارائه دهنده خود، از سرعت دقیق اتصال اینترنت خود مطلع شوید.

А سرعت اتصال اینترنتی فعلی خود را بررسی کنید می توانید از یک سرویس آنلاین به نام "تست سرعت" استفاده کنید. با استفاده از این سرویس در عرض چند ثانیه به سرعت اینترنت خود پی خواهید برد. و شایان ذکر است که شما نیازی به نشان دادن دانش یا مهارت خاصی ندارید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سایت مراجعه کنید http://www.speedtest.net و روی " کلیک کنیدشروع تست"(آزمایش را شروع کنید). پس از آن، باید مدتی صبر کنید و نتایج آزمایش را دریافت کنید. در نتیجه، سرعت دریافت و سرعت انتقال اینترنت خود را خواهید دانست.

همچنین می توانید از آی پی خود در این سایت مطلع شوید. شهر شما نیز در اینجا نشان داده خواهد شد. در صورت علاقه می توانید نتیجه خود را پس از تست مقایسه کنید و نتیجه را نیز به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید سرعت اتصال اینترنت خود را تست کنید، وب سایت speedtest یک سرویس عالی برای این منظور است.
28 مه 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 19:45
    Speedtest عشق من است. من سالهاست از آن استفاده می کنم و از صمیم قلب به همه توصیه می کنم!