FreePrograms.me

VideoMONTAZH - ویرایشگر ویدیو برای پردازش ویدیویی با کیفیت بالا در خانه

ВидеоМОНТАЖ - видеоредактор для качественной обработки видео в домашних условиях

البته محبوب ترین سرویس ویدیویی امروزه این است که سرویس یوتیوب. در آن می توانید ویدیوهای سطح حرفه ای و آماتور را پیدا کنید. در حالی که همه نمی توانند ویدیوهای با کیفیت بالا بسازند، تقریباً همه می توانند ویدیوهای سطح آماتور بسازند. کافی است از فیلم های خوب فیلم برداری کنید و از برنامه خاصی به نام ویرایشگر ویدیو استفاده کنید. لازم به ذکر است که امروزه برنامه های زیادی از این دست ساخته شده است. امروز در مورد یک برنامه نسبتاً محبوب به نام مونتاژ ویدیو صحبت خواهیم کرد.

این برنامه برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که می خواهند فیلم ها و حتی فیلم های خوبی بسازند، اما بدون پرداختن به تمام پیچیدگی های ویرایش ویدیو. برنامه VideoMONTAZH چند منظوره، راحت و فوق العاده است ویرایشگر ویدیویی راحت.

در برنامه VideoMONTAZH چه کاری می توانید انجام دهید؟ در اصل، همه چیز مانند سایر ویرایشگرهای ویدیویی است. اما در اینجا زمان بسیار کمتری را صرف ایجاد همان ویدیو خواهید کرد. برای مثال، فقط چند دقیقه طول می‌کشد تا از عکس‌ها، ویدیوها و موسیقی یک ویدیوی خوب بسازید.

به گفته توسعه دهندگان، کاربر تنها باید 5 مرحله را برای ایجاد یک ویدیو با کیفیت بالا انجام دهد. و با قضاوت بر اساس نظرات مثبت متعدد کاربران، اینطور است.

در برنامه VideoMONTAZH شما به طور مستقیم تمام ابزارهای لازم برای ویرایش ویدیو را پیدا خواهید کرد. به لطف رابط کاربری ساده این برنامه، افزودن فیلم به آن بسیار آسان است. ابزارهای ویرایش ویدیو به شما این امکان را می دهند که انتقال های خلاقانه و افکت های مختلفی را به ویدیوی خود اضافه کنید.

همچنین لازم به ذکر است که برنامه VideoMONTAZH تقریبا با تمام فرمت های ویدئویی مدرن کار می کند. و در اینجا یک نکته بسیار جالب وجود دارد: این ویرایشگر ویدیو قادر است ویدیوهایی با فرمت های مختلف را به هم بچسباند.

مانند اکثر برنامه های مشابه، ویرایشگر ویدیوی VideoMONTAZH ابزارهای زیادی برای ویرایش فیلم ها دارد. در اینجا شما بسیاری از فیلترها و جلوه های عکس، ابزارهای مختلف برای بهبود کیفیت ویدیو و موارد دیگر. اگر به یک ویرایشگر ویدئویی موثر، چند منظوره، اما در عین حال ساده و قابل فهم نیاز دارید، برنامه VideoMONTAZH برای این اهداف ایده آل است.

VideoMONTAGE را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://amspark.ru/VideoEditor.exe دانلود کنید
16 جولای 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:50
    فهمیدن ویرایش ویدئو بسیار چالش برانگیز بود، اما ارزشش را داشت.