FreePrograms.me

چگونه "خطای 404 صفحه یافت نشد" را برطرف کنیم؟

Как исправить "Ошибка 404 страница не найдена"?

برای برخی، اینترنت حجم نامحدودی از اطلاعات است، اما برای برخی دیگر فقط سرگرمی است. اما تقریباً همه کاربران با خطاهایی مواجه شده اند که در اینترنت ایجاد می شود. برای دقیق تر، چنین خطاهایی ظاهر می شوند در خود مرورگر، که ابزاری برای دسترسی به اینترنت است. امروز خطای 404 را بررسی خواهیم کرد. شایع ترین دلیل برای این اتفاق عدم وجود صفحه ای است که شما درخواست کرده اید. URL. اگر صفحه درخواستی شما به طور کامل از آدرس منتقل شده باشد یا به سادگی از آن حذف شده باشد، این اتفاق می افتد.

در این شرایط چه باید کرد؟ در حال حاضر، هیچ چیز به کاربر بستگی ندارد، زیرا خطا از سایت ظاهر می شود. شما فقط می توانید صفحه را به روز کنید، زیرا در آینده ممکن است صفحه با خطای 404 کار کند، اما محتوای کمی متفاوت دارد.

اغلب اوقات، خطای 404 زمانی رخ می دهد که کاربر روی یک لینک شکسته کلیک می کند. به عبارت دیگر، یک صفحه خاص در اینترنت وجود داشت و لینک آن وجود داشت، اما پس از آن صفحه حذف شد، اما لینک باقی ماند. خطای 404 اغلب در اینترنت یافت می شود و تقصیر کاربر نیست. موثرترین گامی که یک کاربر می تواند برای رفع این خطا بردارد این است که به سادگی صفحه را پس از مدت کوتاهی به روز رسانی کند.
07 دسامبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 00:55
    سریع خطا رو اصلاح کردم! از شما برای چنین مقاله فوق العاده ای متشکرم 
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 23:07
    باشه پس من واقعا فکر می کردم که چیزی در من سوخته است.