FreePrograms.me

خطای 805a8011 - چگونه آن را برطرف کنیم؟

Ошибка 805а8011- как исправить?

امروزه محبوب ترین گوشی ها اندروید، ویندوز فون و البته IOS هستند. امروزه فروشگاه های ویژه ای برای هر یک از این سیستم عامل ها ایجاد شده است که می توانید اپلیکیشن های بسیار متنوعی را در آنها دانلود کنید. اما گاهی اوقات هنگام دانلود از چنین فروشگاه هایی خطاهایی ظاهر می شود. امروز به ارور 805a8011 خواهیم پرداخت. این خطا در گوشی های هوشمند با سیستم عامل ویندوز فون هنگام تلاش برای دانلود برنامه ها از فروشگاه ظاهر می شود. و رفع این خطا بسیار ساده است.

خطای 805a8011 اغلب به دلیل رخ می دهد تاریخ های نادرست و زمان با تلفن همچنین در این شرایط، باید همگام سازی را در تنظیمات تاریخ و زمان غیرفعال کنید. در اینجا ارزش دارد حساب خود را بررسی کنید، یعنی بررسی کنید که آیا همگام شده است یا خیر. برای این کار نیز باید به تنظیمات گوشی خود بروید.

در تنظیمات به "ایمیل + حساب هادر اینجا انگشت خود را روی حساب مایکروسافت فشار می دهیم و نگه می داریم. چندین مورد ظاهر می شود که از میان آنها گزینه "Update" را انتخاب می کنیم. اگر این مرحله به حل خطا کمک نکرد، باید این کار را انجام دهید. ریست کامل. برای انجام این کار، به تنظیمات گوشی خود نیز بروید، سپس " را انتخاب کنید.اطلاعات دستگاه"و در اینجا ما روی مورد کلیک می کنیم"تنظیم مجدداگر با خطای 805a8011 در ویندوزفون خود مواجه شدید، این مقاله حاوی تمام توصیه هایی است که باید آنها را دنبال کنید.
17 دسامبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 00:44
    من موفق شدم همه چیز را درست کنم! بابت مقاله از شما متشکرم!