FreePrograms.me

Smartwebapp.exe - چیست؟

Smartwebapp.exe - что это?

اغلب، خطاهای نرم افزاری در رایانه ها رخ می دهد. به عنوان مثال، زمانی که شما فقط یک برنامه نصب شده را اجرا می کنید، خطایی رخ می دهد و خود برنامه باز نمی شود. چنین خطاهایی بسیار رایج هستند، اما همه آنها قابل اصلاح هستند. امروز در مورد یکی از این خطاها صحبت خواهیم کرد. اگر خطای smartwebapp.exe در رایانه شما ظاهر شد، نگران نباشید، زیرا خلاص شدن از شر آن آسان است. بیشتر اوقات، این خطا هنگام خاموش کردن رایانه ظاهر می شود و با متن زیر همراه است:SmartWebApp.exe" و درست زیر این متن مشابه "Zبرنامه را نمی توان راه اندازی کرد زیرا swhk.dll در رایانه وجود ندارد. سعی کنید دوباره برنامه را نصب کنید".

این خطا فقط یک چیز را معنی می کند - رایانه شما آلوده شده است. و اولین کاری که باید انجام دهید این است که آن را برای حضور اسکن کنید ویروس ها و بدافزارها. اگر آنتی ویروس شما یا ابزار درمانی Dr.Web CureIt اگر چیزی پیدا کردند، بدون تردید آن را حذف کنید. اما برنامه های آنتی ویروس همیشه به حل این مشکل کمک نمی کنند. بنابراین، ارزش استفاده از روش دیگری را دارد.

برای بیان مختصر و واضح، باید فایلی را که حاوی برنامه مخربی است که خطای SmartWebApp.exe را ایجاد می کند، حذف کنید. اول از همه، همه مرورگرها و برنامه های باز را ببندید. سپس در Task Manager باید تمام فرآیندهای مرتبط با SmartWeb را متوقف کنید.

بعد به منوی uninstall programs رفته و در آنجا به دنبال برنامه SmartWeb بگردید و البته آن را حذف کنید. اگر حذف آن با استفاده از ابزارهای سیستم امکان پذیر نبود، با استفاده از ابزار عالی آن را حذف کنید ابزارهای CCleaner. خود این ابزار و همچنین روند حذف برنامه ها از طریق آن در حال حاضر در وب سایت ما موجود است.

پس از حذف برنامه با استفاده از CCleaner، باید رجیستری را پاک کنید. شما همچنین می توانید این کار را با استفاده از CCleaner انجام دهید. آخرین مرحله در فرآیند خلاص شدن از شر خطای SmartWebApp.exe است راه اندازی مجدد کامپیوتر شما. خطای SmartWebApp.exe را می توان به سرعت و به راحتی برطرف کرد. و اقدامات شرح داده شده در این مقاله به شما در این امر کمک می کند.
22 نوامبر 2015 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید