FreePrograms.me

چگونه از خطای «اتصال شما امن نیست» در مرورگر گوگل کروم خلاص شویم؟

Как избавиться от ошибки "Ваше подключение не защищено" в браузере Google Chrome?

بارها گفته شده که مرورگرها ابزار اصلی کار در اینترنت هستند. و همچنین بارها تکرار شده است که امروزه تعداد نسبتاً زیادی وجود دارد مرورگرهای مختلف. برخی از مرورگرها بسیار محبوب هستند و برخی دیگر بسیار متوسط ​​هستند. می توانید با خیال راحت مرورگری مانند این را به لیست مرورگرهای محبوب اضافه کنید: گوگل کروم. امروز به یک خطای بسیار رایج که در این مرورگر رخ می دهد نگاه می کنیم. این وضعیت را تصور کنید. شما به طور منظم از مرورگر گوگل کروم استفاده می کنید و همه چیز به خوبی کار می کند. اما در یک لحظه تصادفی، هنگام رفتن به یک سایت، صفحه سایت بارگیری نمی شود، اما در عوض یک خطا ظاهر می شود. به جای وب سایتی که به آن عادت دارید، متن زیر را در پنجره مرورگر خود خواهید دید:قفلی وجود نداردو در زیر این ورودی ورودی دیگری وجود دارد که می گوید مهاجمان می توانند داده های شما را بدزدند.

چگونه ممکن است چنین خطایی در مرورگر گوگل کروم ظاهر شود؟ در واقع دلایل متعددی برای این امر وجود دارد. بیایید به آنها نگاه کنیم.

این نوع مشکل مربوط به گواهی های سایت است. آنها ممکن است از یک نویسنده تأیید نشده باشند یا ممکن است قدیمی باشند. به هر حال، یکی از دلایل خطای "اتصال شما امن نیست" تاریخ و زمان نادرست تنظیم شده در رایانه شما است. تاریخ و زمان نادرست بر گواهی ها تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، تاریخ انقضای گواهینامه ها با تاریخ رایانه شما مطابقت ندارد.

خطای "اتصال شما امن نیست" ممکن است در برخی از سایت ها ظاهر شود و این کاملا طبیعی است. از آنجایی که گواهی‌های وب‌سایت ممکن است واقعاً تأیید نشده یا قدیمی باشند. اما اگر تقریباً در تمام سایت هایی که باز می کنید خطایی از این نوع ظاهر شود، در اینجا وضعیت متفاوت خواهد بود. در اینجا چند توصیه برای کمک به رفع این خطا وجود دارد.

اغلب اوقات، خطای مشابهی در مرورگر Google Chrome نصب شده در سیستم عامل Windows XP رخ می دهد. اگر در این مورد هستید (و سیستم عامل 32 بیتی دارید)، پس سرویس پک 3 (SP3) را بررسی کنید. اگر نسخه 64 بیتی ویندوز XP دارید، باید Service Pack 2 (SP2) را بررسی کنید. هر دوی این بسته های به روز رسانی را می توان از وب سایت رسمی مایکروسافت دانلود کرد. واقع شده است در microsoft.com.

دلیل خطای «اتصال شما امن نیست» ممکن است آنتی ویروس شما یا یکی از پسوندهای مرورگر باشد. اگر مشکل مربوط به آنتی ویروس شما است، باید عملکرد حفاظت یا اسکن HTTPS را در آن غیرفعال کنید.

برای بررسی اینکه آیا برنامه‌های افزودنی در این مشکل دخیل هستند، باید مرورگر Google Chrome را در حالت ناشناس باز کنید. ابتدا باید همه برنامه های افزودنی را در حالت ناشناس غیرفعال کنید. این همه در تنظیمات مرورگر انجام می شود. سپس همه چیز بسیار ساده است: اگر در حالت ناشناس مشکل ظاهر نمی شود، پس یکی از پسوندها مقصر است و بنابراین باید حذف شود.

با این حال، اغلب خطاهایی مانند "اتصال شما امن نیست" زمانی ظاهر می شود که زمان و تاریخ در رایانه شما به درستی تنظیم نشده باشد. بنابراین، قبل از رفتن به روش های دیگر برای حل این مشکل، تاریخ و زمان را در رایانه خود بررسی کنید. حتی در مرورگر محبوبی مانند Google Chrome، خطاها ممکن است رخ دهد. اما هر گونه خطا را می توان از بین برد. خطایی مانند «اتصال شما امن نیست» گواه این موضوع است.
06 جولای 2015 15
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. اولگا
    14 نوامبر 2016 15:25
    و تاریخ و ساعت من صحیح است ... اما همچنان می گوید "اتصال شما امن نیست"

    و من سیستم عامل لینوکس دارم. در این صورت باید چه کار کنم؟
  2. کیت.15
    14 نوامبر 2016 16:23
    اولگا، آیا مشکل مشابهی در تمام منابع وب محافظت شده مشاهده می شود یا فقط در یکی؟
  3. اولگا
    15 نوامبر 2016 05:40
    در mail.ru، در فروشگاه آنلاین. در خط بالا چنین کتیبه و مثلثی در ابتدا وجود دارد https://e.mail.ru/messages/inbox/، در Odnoklassniki
  4. اولگا
    15 نوامبر 2016 05:57
    https://mail.ru/ перед такой записью стоит треугольник красный с восклицательным знаком и https зачеркнута
  5. کیت.15
    15 نوامبر 2016 08:43
    اولگا، تاریخ و زمان صحیح را در رایانه خود بررسی کنید، برنامه های افزودنی را غیرفعال کنید که با هدف تغییر تنظیمات شبکه (افزونه های VPN) هستند، مرورگر را دوباره نصب کنید.
  6. ایلیا
    ایلیا
    22 نوامبر 2016 16:47
    تاریخ و ساعت صحیح است... اما همچنان می گوید "اتصال شما امن نیست"
    ویندوز 8.1
    افزونه ها را غیرفعال کردم و مرورگر را دوباره نصب کردم.
  7. کیت.15
    23 نوامبر 2016 10:16
    ایلیا، آنتی ویروس خود را برای مدتی غیرفعال کنید و همچنین رایانه خود را برای فعالیت ویروس اسکن کنید. اگر مشکل اخیراً ایجاد شده است، باید سعی کنید رایانه را به نقطه ای برگردانید که هیچ مشکلی در سیستم وجود نداشته باشد ("کنترل پنل" - "بازیابی").
  8. ناتالیا
    23 نوامبر 2016 21:58
    در مرورگرهای Google Chrome و Mozilla من می گوید اتصال شما امن نیست، اما در Amigo و Yandex همه چیز خوب است. من تمام توصیه های شما را امتحان کردم - فایده ای نداشت. چه چیز دیگری می تواند انجام شود. کمک.
  9. کیت.15
    23 نوامبر 2016 22:58
    ناتالیا، آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید. اگر این کمکی نکرد، کامپیوتر خود را برای ویروس اسکن کنید. اگر مشکل اخیراً ایجاد شده است، سعی کنید سیستم را به زمانی برگردانید که چنین خطایی رخ نداده باشد (می توانید یک نقطه بازگشت را در منوی "کنترل پنل" - "بازیابی" انتخاب کنید).
  10. اولگ
    22 دسامبر 2016 04:24
    سلام. کمکم کن بفهمم من این مشکل را دارم: هنگام اتصال مودم Megafon، هنگام رفتن به سایت های Yandex یا Google، پیامی ظاهر می شود که "اتصال به این سرور امن نیست" کد خطا ERR_CERT_AUTORITY_INVALID. این خطا فقط هنگام اتصال مودم Megafon رخ می دهد، زیرا هنگام اتصال به روتر WI-FI Beeline یا، به عنوان مثال، اتصال به wi-fi از گوشی هوشمند، این اتفاق نمی افتد. و این فقط با سایت های Yandex و Google اتفاق می افتد. من آن را روی دو لپ تاپ امتحان کردم - همه چیز یکسان بود. چه می تواند باشد؟
  11. کیت.15
    22 دسامبر 2016 12:08
    اولگ، مشکل احتمالاً به دلیل تنظیمات نادرست شبکه است. سعی کنید یک اتصال جدید ایجاد کنید یا برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی Megafon تماس بگیرید.
  12. یرژان
    15 فوریه 2017 10:59
    من شروع به دریافت این پیام در mail.ru کردم
    سایر مرورگرها آن را به طور معمول باز می کنند
    نکته خنده دار این است که اگر تاریخ را حداقل یک روز قبل برگردانید، صفحه باز می شود
  13. کیت.15
    15 فوریه 2017 12:59
    یرژان، کاملاً ممکن است که این یک به‌روزرسانی نادرست کروم باشد که ممکن است به زودی برطرف شود. به عنوان یک راه حل برای مشکل، می توانید اضافه کردن mail.ru را به لیست استثنائات مرورگر پیشنهاد دهید.
  14. لیدیا
    27 ژوئن 2017 11:00
    خیلی ممنون! زمان من اشتباه بود و من حتی متوجه نشدم. من 10 روز به دنبال مشکل بودم. با تشکر از شما، مشکل حل شد!
  15. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:37
    من معمولا این پیام را نادیده می گیرم و به هر حال به سایت می روم.