FreePrograms.me

خطای 1406

Ошибка 1406

خطاهای کامپیوتری انواع مختلفی دارند. برخی از خطاها هنگام قطع اتصال به اینترنت ظاهر می شوند و برخی از خطاهای رایانه ممکن است در هنگام نصب عادی هر برنامه ظاهر شوند. همه خطاها در ماهیت و روش حذف متفاوت هستند. اما شایان ذکر است که صرف نظر از پیچیدگی خطای رایانه، هر یک از آنها قابل اصلاح است. بیایید به خطای 1406 نگاه کنیم. در حین این خطا، پنجره ای با متن زیر ظاهر می شود: "خطای 1406 قادر به نوشتن یک مقدار در کلید \SOFTWARE نیست. مطمئن شوید که مجوزهای لازم برای پارتیشن را دارید یا با پشتیبانی تماس بگیرید." یعنی برخی از مقادیر را نمی توان در رجیستری سیستم شما نوشت. اغلب این خطا در هنگام نصب رخ می دهد مجموعه مایکروسافت آفیس.

دلایل متعددی برای ظاهر شدن خطای 1406 وجود دارد. به عنوان مثال، کاربری که بسته برنامه مایکروسافت آفیس را نصب می کند ممکن است حقوق کافی برای تغییر داده ها در رجیستری نداشته باشد. همچنین ممکن است یک برنامه شخص ثالث روی سیستم شما نصب شده باشد که دسترسی به مکان خاصی در رجیستری را مسدود کند. راه های مختلفی برای رفع خطای 1406 وجود دارد.

اولین چیزی که می توانید امتحان کنید این است که "کنترل کامل" را برای ورودی های رجیستری که در خطای 1406 نشان داده شده اند تنظیم کنید. بنابراین، برای رفتن به رجیستری سیستم، باید منو را فراخوانی کنید.دویدن"و دستور را در پنجره وارد کنید"regedit را". پس از آن، دکمه " را فشار دهید "خوب".
Ошибка 1406


پس از این، به منوی به نام «ویرایشگر رجیستری» هدایت خواهید شد. در اینجا باید مسیر زیر را در گوشه سمت چپ منو انتخاب کنید:HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer". روی پوشه"نصب"شما باید کلیک راست کرده و "مجوزها" را انتخاب کنید، و در آن کادر "اجازه دسترسی کامل برای کاربر خود" را علامت بزنید.


همین کار باید برای شعبه رجیستری انجام شود.HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\در حال پیشرفت".

می‌توانید برنامه‌های شخص ثالث را در حین نصب غیرفعال کنید. شما می توانید این کار را در منو انجام دهید "اتولواد". پس از غیرفعال کردن برنامه شخص ثالث، دوباره بسته نرم افزاری مایکروسافت آفیس را نصب کنید. اگر همه چیز درست شد، کامپیوتر را مجددا راه اندازی کنید و پس از آن می توانید برنامه شخص ثالثی را که غیرفعال کرده اید دوباره فعال کنید. خطای 1406 را می توان در در بیشتر موارد، انجام عملیات مجوز کافی است در رجیستری سیستم، اما اگر این کمکی نکرد، می توانید از روش دوم - غیرفعال کردن برنامه های شخص ثالث استفاده کنید.
11 ژانویه 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. دانیل دیانوف
    12 نوامبر 2015 14:22
    من InProgress ندارم((((
  2. دانیل دیانوف
    29 نوامبر 2015 15:47
    اگر InProgress وجود نداشته باشد چه باید کرد
  3. شاتی
    شاتی
    4 دسامبر 2023 12:59
    دسترسی کامل به ورودی های رجیستری را تنظیم کردم و خطا برطرف شد.