FreePrograms.me

Onenote - این برنامه چیست؟

Onenote - что это за программа?

محصولات مایکروسافت چندین بار در وب سایت ما بررسی شده اند. تعداد آنها بسیار زیاد است. اما ما هرگز به برنامه مایکروسافت OneNote که به نوبه خود توسط مایکروسافت نیز ساخته شده است نگاه نکرده ایم. بیایید شروع به بررسی آن کنیم. بنابراین، Microsoft OneNote در آن گنجانده شده است مجموعه برنامه های آفیس مایکروسافت آفیس. اخیراً، یعنی در سال 2014، این برنامه رایگان شد. علاوه بر این، این برنامه را می توان به طور جداگانه از مجموعه مایکروسافت آفیس دانلود کرد.

به طور خلاصه، OneNote یک دفترچه یادداشت الکترونیکی بسیار راحت است. این دفترچه یادداشت به راحتی می تواند جایگزین دفترچه یادداشت معمولی کاغذی شود. واقعیت این است که در این برنامه می توانید انواع مختلفی را یادداشت برداری کنید. به عنوان مثال، یادداشت های دست نویس یا صوتی را می توان در OneNote ایجاد کرد.

استفاده از برنامه OneNote در رایانه های لوحی بسیار راحت است، اما در رایانه های معمولی نیز مفید است. شایان ذکر است که این برنامه امروزه تقریباً برای تمام سیستم عامل ها توسعه یافته است. علاوه بر این، نسخه هایی برای سیستم عامل های تلفن همراه وجود دارد.

فضای کاری OneNote چیست؟ این فقط یک ورق کاغذ خالی است، اما می توانید انواع مختلفی از یادداشت ها را در هر جایی روی آن بنویسید. همچنین بسیار راحت است که می توانید اطلاعات را از آن بکشید و رها کنید هر مرورگر با استفاده از ماوس کامپیوتر همچنین می توان در اینجا اشاره کرد که یادداشت های یک نوت بوک OneNote را می توان از طریق ایمیل ارسال کرد. OneNote چیزی بیش از یک دفترچه یادداشت الکترونیکی یا دفترچه یادداشت است. این یک دفترچه یادداشت الکترونیکی است که تعداد زیادی از امکانات را ذخیره می کند. هر کاربر علاوه بر ویژگی های اصلی این برنامه، چیز مفید و جالبی در آن پیدا خواهد کرد.

OneNote را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.onenote.com/ دانلود کنید
09 سپتامبر 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 16:00
    من همیشه از Wannout به عنوان یک دفترچه یادداشت استفاده می کنم، بسیار راحت است.