FreePrograms.me

یک لیست کشویی در جدول Microsoft Excel ایجاد کنید

Создаем выпадающий список в таблице Microsoft Excel


مایکروسافت اکسل یک برنامه صفحه گسترده است. این برنامه دارای قابلیت های گسترده و تعداد زیادی عملکرد مختلف است. و هر کاربر به طور کامل با همه توابع آشنا نیست برنامه های مایکروسافت اکسل. امروز در مورد یکی از عملکردهای این برنامه صحبت خواهیم کرد. ما سوال زیر را در نظر خواهیم گرفت: چگونه یک لیست کشویی در جدول Microsoft Excel ایجاد کنیم؟

لیست کشویی زمانی مناسب است که مقادیر زیادی در یک ستون خاص مایکروسافت اکسل وجود داشته باشد. برای اینکه در کل سند "اجرا" نشود، استفاده از لیست کشویی راحت است.

بنابراین شما در یک صفحه گسترده مایکروسافت اکسل هستید و ستونی از مقادیر دارید. اول از همه به این ستون یک عنوان بدهید. حالا سلولی را انتخاب کنید که لیست کشویی باید در آن قرار گیرد. در مورد ما، این سلول با برچسب "ژانویه" خواهد بود.

بعد باید به "برگه" برویداطلاعات"و در اینجا باید روی مورد کلیک کنید"اعتبار سنجی داده ها".



پس از این، یک پنجره جدید باز می شود که در آن باید تعدادی از اقدامات را انجام دهید. در صف "نوع داده"شما باید یک مورد را انتخاب کنید"فهرست"، و سپس باید روی دکمه ای که با مورد قرار دارد کلیک کنید "منبع".



اکنون باید مقادیری را که در لیست کشویی قرار دارند انتخاب کنید. برای انجام این کار، نشانگر ماوس را به حاشیه بالای ستون ببرید و روی آن کلیک کنید. در نتیجه، در پنجره"اعتبارسنجی مقادیر وارد شده"شما باید نام ستون خود را ببینید. این به وضوح در تصویر نشان داده شده است.



پس از انجام مراحل نوشته شده در بالا، پنجره ای ظاهر می شود که در آن باید روی "کلیک کنید"خوبدر نتیجه، شما باید یک لیست کشویی مانند این داشته باشید.

Создаем выпадающий список в таблице Microsoft Excel

لیست کشویی یک ابزار بسیار راحت در یک جدول است دفتر مایکروسافت. و نحوه انجام آن را در این مقاله خواهید آموخت.

08 آگوست 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. qwe45
    qwe45
    2 دسامبر 2023 14:20
    چیز بسیار مفیدی برای کار در اکسل
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 13:12
    من هرگز جدولی با چنین لیستی ندیده بودم. معمولاً همه به جای آن ورق های کیلومتری درست می کنند.