FreePrograms.me

چگونه در یک سند Microsoft Office Word متن عمودی بنویسیم؟

Как в документе Microsoft Office Word написать вертикальный текст?

مایکروسافت ورد را به راحتی می توان یک ویرایشگر متن ساده و راحت نامید، اما عملکردهای متنوع آن اغلب بسیاری از کاربران را گیج می کند. مسائل مربوط به این ویرایشگر متن بارها در وب سایت ما مورد بحث قرار گرفته است. امروز دوباره به موضوع مربوط به ویرایشگر متن بسته نگاه خواهیم کرد دفتر مایکروسافت. این را در نظر بگیرید: چگونه می توان متن را در یک سند Microsoft Word به صورت عمودی چرخاند؟ ما چندین روش برای نوشتن متن به صورت عمودی در یک سند Microsoft Word را بررسی خواهیم کرد. در راه اول ما شما به یک میز نیاز خواهید داشت. پس بیایید به برگه "قرار دادن"و مورد را انتخاب کنید"جدول".
Как в документе Microsoft Office Word написать вертикальный текст?


یک جدول با یک سلول را در سند وارد می کنیم و متن مورد نیاز خود را در سلول می نویسیم. پس از آن، بر روی سلول کلیک راست کرده و " را انتخاب کنید.جهت متن". پنجره ای با انواع متن ظاهر می شود. نوع متن عمودی را انتخاب کنید و اقدامات خود را تایید کنید.


در نتیجه سلول ما عمودی می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مرزهای سلول را گسترش دهید و سپس آنها را نامرئی کنید. نحوه انجام این کار را می توانید در وب سایت ما بیابید.


روش دوم از یک عنصر درج مانند "کتیبه" استفاده می کند. در "برگه"قرار دادن"انتخاب مورد"عنوان"و در پایان مورد را انتخاب کنید"کتیبه ساده".


پنجره ای با متن استاندارد ظاهر می شود. آن را حذف می کنیم و متن مورد نیاز خود را می نویسیم. روی حاشیه کتیبه کلیک چپ کنید.


یک منوی جدید در بالا ظاهر می شود. در این منو یک مورد وجود دارد "جهت متن". اگر روی آن کلیک کنید، متن موجود در کادر شروع به تغییر مکان خود می کند. باید روی مورد کلیک کنید "جهت متنتا زمانی که متن در حالت عمودی متوقف شود.

اکنون باید طرح کلی را از روی کتیبه حذف کنیم. برای انجام این کار، به دنبال آیتم منو "طرح کلی شکلو روی آن کلیک کنید. در منوی باز شده، مورد را انتخاب کنید.بدون طرح کلیاسکرین شات به وضوح نشان می دهد که به لطف این اقدامات، متن عمودی تمیز ظاهر می شود.
نوشتن متن به صورت عمودی در سند Microsoft Word بسیار ساده است. شما فقط باید روشی را انتخاب کنید که برای شما راحت تر است.
28 اکتبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 20:40
    مقاله خوب به من کمک کرد تا با پاسپورت ایمنی منطقه کار کنم.