FreePrograms.me

چگونه ردیف ها را در جدول مایکروسافت اکسل شماره گذاری کنیم؟

Как пронумеровать строки в таблице Microsoft Excel?


زمانی که کاربر نام شرکت مایکروسافت را می شنود، به طور خودکار دو محصول نرم افزاری که توسط آن ساخته شده اند را به خاطر می آورد. این البته دفتر مایکروسافت و مایکروسافت اکسل ما مکرراً مسائلی را در نظر گرفته‌ایم که هم با یک محصول و هم با محصول دیگری مرتبط بودند. امروز ما به یک سوال مربوط به ویرایشگر صفحه گسترده مایکروسافت اکسل نگاه خواهیم کرد.

سوال این است: چگونه می توان ردیف ها را در جدول مایکروسافت اکسل شماره گذاری کرد؟ به نظر می رسد یک سوال نسبتا ساده است، اما همه چیز به این سادگی نیست. برخلاف ویرایشگر متن مایکروسافت آفیس، مایکروسافت اکسل شماره گذاری خودکار ندارد. اما با این وجود، هنوز راهی برای شماره گذاری خطوط در اینجا وجود دارد.

بنابراین، به منظور شماره گذاری سریع خطوط در جدول اکسل باید موارد زیر را انجام دهید فرض کنید اولین سطرهای جدول را شماره گذاری کرده اید. باید آنها را تا آخرین خط شماره گذاری شده برجسته کنید. سپس مکان نما را روی مرز سمت راست پایین آخرین سلول شماره گذاری شده حرکت دهید تا جایی که مکان نما به یک علامت مثبت سیاه و منظم تبدیل شود.

مکان نما را در این موقعیت با دکمه سمت چپ ماوس نگه دارید و آن را به پایین بکشید. خواهید دید که شماره گذاری خودکار خطوط آغاز می شود. مکان نما را به شماره مورد نیاز خود بکشید. همه چیز شبیه این به نظر می رسد:



پس از توقف و رها کردن مکان نما، تمام خطوط شماره گذاری می شوند. علاوه بر این، شماره گذاری نیز سفارش داده خواهد شد. این دقیقا همان چیزی است که ما نیاز داریم.

چندین راه دیگر برای شماره گذاری ردیف ها در جدول اکسل وجود دارد، اما این یکی سریع ترین و ساده ترین است.

05 اکتبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 18:31
    بخاطر این مشورت ممنون. کار با اکسل بسیار دشوار است.