FreePrograms.me

TUGZip 3.5.0.0

TAGZip در نهایت یک نرم‌افزار خوب است، زیرا مانند سایر برنامه‌ها/دستگاه‌های فشرده‌سازی، می‌تواند به طور موثر و زیبایی در نوار منوی تنظیمات ویندوز یک سیستم عامل معین ادغام شود و به کاربر اجازه می‌دهد تا فایل‌هایی ایجاد کند، نه اینکه به طور موثر رکوردها را از موجود استخراج کند. آنهایی که با یک کلیک این برنامه برای ایجاد همزمان اسناد ZIP، TAR، TGZ، CAB، LHA، SQX، YZI و 7-ZIP مناسب است و این قابلیت را دارد که تقریباً تمام فایل هایی را که کاربر ممکن است ضروری بداند باز کند. از جمله RPM، IMP و ACE.

در حال حاضر این نرم افزار دارای نسخه جدیدی است که با آخرین نسخه ویندوز 11 کار می کند و بیشتر توصیه می شود زیرا با سایر سیستم عامل ها مانند ویندوز 7. ویستا، 8، ویندوز 2000,2003، 2012 و XNUMX نیز کار می کند. به زبان های مختلف موجود است. که عمدتاً شامل انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، لهستانی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی و چینی است.

در ادامه می توانید برنامه TUGZip نسخه 3.5.0.0 را دانلود کنید

TUGZip یک برنامه راحت است که نسبت به اکثر برنامه های بخش نرم افزار Utilities فضای کمتری را اشغال می کند. این بسیار فعال در بسیاری از کشورها مانند هند، مالزی و اندونزی استفاده می شود.

 

09 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید