FreePrograms.me

تصاویر دیسک را از Gizmo Drive نصب کنید

Монтируем образы дисков с Gizmo Drive

نصب هر برنامه ای بر روی کامپیوتر شما بسیار ساده است. کاربر باید فایل نصب را بگیرد و بر این اساس آن را روی رایانه خود اجرا کند. این برنامه را می توان از اینترنت بارگیری کرد، از رایانه دیگری به فلش درایو منتقل کرد یا به سادگی از دیسک نصب برداشت. بیایید به لحظه دانلود یک برنامه از اینترنت بپردازیم. اغلب برنامه ها به عنوان یک آرشیو دانلود می شوند، اما، برای مثال، بسیاری از بازی ها به عنوان تصاویر دیسک دانلود می شوند. یک تصویر دیسک فایلی است که شامل یک کپی کامل و ساختار فایل سیستم است. به طور خلاصه، یک تصویر دیسک یک کپی کامل از یک دیسک واقعی است. بلافاصله باید گفت که تصویر دیسک را می توان در قالب سی دی و دی وی دی مجازی ارائه کرد. و بر این اساس، برای کار با چنین دیسک هایی به برنامه خاصی نیاز دارید.

امروزه برنامه های زیادی برای این اهداف وجود دارد. ما به برنامه Gizmo Drive نگاه خواهیم کرد. هدف اصلی این برنامه ایجاد درایوهای مجازی و شبیه سازی تصاویر دیسک است. با این برنامه می توانید چندین دیسک مجازی ایجاد کنید. علاوه بر این، هر دیسک مجازی را می توان با تنظیمات جداگانه نصب کرد.

شایان ذکر است فوراً به یک ویژگی عالی برنامه Gizmo Drive توجه کنید: با کمک آن می توانید 26 درایو مجازی ایجاد کنید. و همانطور که در بالا ذکر شد، هر دیسک می تواند تنظیمات جداگانه خود را داشته باشد. همچنین می توانید در اینجا نشان دهید که این برنامه قادر به ایجاد است تصاویر ISO هم از دیسک و هم از پوشه.

برنامه Gizmo Drive چند ویژگی جالب و مفید دیگر نیز دارد. با استفاده از این برنامه می توانید رایت تصاویر رسانه های CD/DVD، فایل ها را فشرده و از حالت فشرده خارج کنید، تصاویر HD را با استفاده از پایگاه داده شناسایی رمزگذاری کنید. همچنین شایان ذکر است که Gizmo Drive از تعداد مناسبی از فرمت های مختلف فایل پشتیبانی می کند.

این برنامه رابط کاربری بسیار واضحی دارد. اگرچه رابط برنامه کاملاً به زبان انگلیسی است، Gizmo Drive برای استفاده بسیار راحت است. همچنین در اینجا می توان به این نکته اشاره کرد که این برنامه قابلیت پیکربندی را نیز دارد "کلیدهای فوری". اگر به برنامه ای برای نصب تصاویر دیسک مجازی نیاز دارید، باید از برنامه Gizmo Drive استفاده کنید.

Gizmo Drive را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.softportal.com/getsoft-17594-gizmo-drive-2.html دانلود کنید
01 مه 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 16:56
    من قبلاً تصاویر را در Gizmo نصب می کردم. برنامه عالی برای این