FreePrograms.me

IZArc 4.5


IZArc یک آرشیو واقعا قدرتمند و رایگان با طیف گسترده ای از فرمت های پشتیبانی شده است. این به شما امکان می دهد به راحتی با آرشیوهای مختلف کار کنید و طیف گسترده ای از عملیات را انجام دهید.


یکی از مزایای اصلی IZArc سازگاری گسترده آن با فرمت های مختلف آرشیو است. به لطف این، می توانید به راحتی آرشیوها را در محبوب ترین فرمت ها مانند ZIP، RAR، 7-ZIP و بسیاری دیگر استخراج و ایجاد کنید. این به شما امکان می دهد از IZArc برای کار با آرشیوهای ایجاد شده در بایگانی های دیگر استفاده کنید.
برنامه در منوی زمینه Windows Explorer ادغام می شود. تمام عملکردهای لازم برای کار با آرشیوها را دارد: ایجاد بایگانی های جدید، مشاهده، باز کردن و به روز رسانی آرشیوهای موجود، دسترسی به فایل های فردی در داخل بایگانی برای مشاهده و حذف را فراهم می کند. ایجاد آرشیوهای خود استخراج و چند جلدی را اجرا کرد. امکان تعمیر آرشیوهای ZIP آسیب دیده، تبدیل بین فرمت ها، مشاهده و افزودن نظرات و موارد دیگر وجود دارد.

علاوه بر این، IZArc از خواندن و تبدیل فرمت های اصلی تصویر دیسک (ISO، BIN، CDI، NRG) پشتیبانی می کند، امکان پیکربندی اسکن ضد ویروس و رمزگذاری آرشیو با استفاده از الگوریتم AES (256 بیت) وجود دارد.

نسخه 4.5 IZArc را می توانید در زیر دانلود کنید

توسعه دهنده نرم افزار فرصت دانلود IZArc را کاملا رایگان فراهم کرده است. این بایگانی علاوه بر صاحبان رایانه‌هایی که ویندوز آنها نصب شده است، در دسترس کاربران تلفن‌های همراه و تبلت‌های مبتنی بر iOS است.

31 ژانویه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید