FreePrograms.me

PeaZip 9.7.1

PeaZip یک نرم افزار بایگانی رایگان است که یک مدیر آرشیو چند فرمتی قدرتمند و یک کاوشگر فایل کامل ارائه می دهد، PeaZip می تواند بیش از 200 فرمت آرشیو را از حالت فشرده خارج کند: 001، 7Z، Brotli، ACE(*)، ARJ، CAB، DMG. ISO، LHA، RAR / RAR5، R01، UDF، ZIP، ZIPX، Zstandard.

PeaZip Portable همراه با یک نصب کننده PortableApps.com ارائه می شود، بنابراین به طور خودکار نصب PortableApps.com موجود شما را هنگامی که درایو خود را متصل می کنید شناسایی می کند. به‌روزرسانی‌ها را با نصب مستقیم آن‌ها در بالای نسخه موجود و حفظ تمام تنظیمات پشتیبانی می‌کند. و در قالب PortableApps.com است، بنابراین به طور خودکار با پلتفرم PortableApps.com، از جمله منو و ابزار پشتیبان، کار می کند.

PeaZip از فرمت آرشیو خود Pea (با پشتیبانی از فشرده سازی، آرشیوهای چند جلدی، و رمزگذاری انعطاف پذیر و کنترل یکپارچگی) و سایر فرمت ها، با استفاده از برنامه ها و کتابخانه های خارجی برای بسیاری از آنها پشتیبانی می کند.

می توانید PeaZip نسخه 9.7.1 را در زیر دانلود کنید

این نسخه در سال 2024 منتشر شد و توسط توسعه دهنده PeaZip ایجاد شد، پشتیبانی از زبان در بسته گنجانده شده است: روسی، چند زبانه. حجم توزیع حدود 43.88 مگابایت است. پس از دانلود PeaZip، توزیع را رتبه بندی کنید و نظر خود را بنویسید، همچنین توصیه می کنیم یک نسخه مجاز از برنامه را خریداری کنید.

 

29 مارس 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید