FreePrograms.me

قالب کارخانه 5.16.0

Format Factory یک مبدل داده چند رسانه ای قدرتمند، غنی و رایگان است که از تبدیل فایل های ویدئویی، صوتی و تصویری از یک فرمت به فرمت دیگر پشتیبانی می کند. لیست فرمت هایی که برنامه می تواند با آنها کار کند بسیار گسترده است، البته محبوب ترین آنها نیز در اینجا وجود دارد: ویدئو - MP4، 3GP، MPG، AVI، WMV، FLV، SWF، صدا - MP3، WMA، AMR، OGG، AAC، WAV، تصاویر - JPG، BMP، PNG، TIF، ICO، GIF، TGA.

پنجره اصلی نرم افزار به دو قسمت تقسیم می شود. بلوک اول به پیش نمایش فایل های انتخاب شده اختصاص دارد، پانل دوم برای تبدیل است.

این عنصر به شما امکان می دهد تا به سرعت نوع رسانه مورد نظر را از بین گزینه های زیر انتخاب کنید:

  1. ویدئو. تبدیل به تمام فرمت های محبوب پشتیبانی می شود - MP4/MPG/AVI/3GP/FLV/SWF.
  2. سمعی. فشرده‌سازی آهنگ‌ها بدون از دست دادن کیفیت در دسترس است - WAV و FLAC، و همچنین رمزگذاری در نرخ بیت تنظیم شده در MP3/OGG/AMR/AAC.
  3. عکس. تبدیل تصاویر به فرمت های اصلی و کمیاب - برای مثال TGA.
  4. سند. انتشار فایل های متنی در نشانه گذاری HTML.
  5. دستگاه رام. عملکرد Grabber به شما امکان می دهد محتوای دیسک های نوری CD/DVD/BluRay را به ویدیو/صوت تبدیل کنید.

یک تب جداگانه "Utilities" نمایش داده می شود که در آن امکان میکس، ترکیب آهنگ های صوتی و کلیپ های ویدئویی و به دست آوردن اطلاعات روی یک فایل چند رسانه ای وجود دارد.

توضیح دقیق قابلیت های مبدل گرافیکی تعبیه شده در Format Factory چندان فایده ای ندارد. وجود دارد، از تمام فرمت های رایج و ضروری در کارهای روزمره پشتیبانی می کند (JPG، PNG، GIF، ICO، TIF، BMP، TGA و حتی محبوب مرورگر گوگل کروم فرمت WebP). در صورت تمایل می توان با حفظ اندازه اصلی یا کاهش متناسب تصاویر به مقادیر مشخص شده عرض و ارتفاع، یک واترمارک روی تصاویر تبدیل شده اعمال کرد.

Format Factory 5.16.0 را در زیر دانلود کنید

نصب کننده از منبع وب توسعه دهنده برای Format Factory نیز برای دانلود رایگان (نسخه روسی) در وب سایت ما موجود است. این نرم افزار تحت مجوز نرم افزار رایگان توزیع می شود و بدون تبلیغات یا مزاحمت های دیگر کار می کند.


 

27 فوریه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید