FreePrograms.me

DDU 18.0.7.3

این برنامه به شما اجازه می دهد تا درایورها را به طور کامل از سیستم حذف کنید. این برنامه به طور کامل درایورها را حذف می کند - از دیسک، از مدیر دستگاه، فروشگاه درایور ویندوز و مکان های دیگر در سیستم عامل. پس از حذف، می توانید یک نصب کاملاً تمیز و اولیه را انجام دهید. همچنین، حذف کامل درایورها در مواقعی که نیاز به نصب نسخه قدیمی درایور دارید، کمک خواهد کرد، اما نسخه جدیدی که قبلاً نصب شده باشد از این امر جلوگیری می کند.

ساده و آسان برای استفاده

DDU ابزاری است که حتی افرادی با حداقل دانش فنی نیز می توانند از آن استفاده کنند. نیازی به نصب یا تنظیمات پیچیده ندارد. فایل های برنامه را می توان در هر قسمت از هارد دیسک استخراج کرد. حتی می‌توانید ابزار را در یک دستگاه ذخیره‌سازی کمتر معمولی مانند درایو USB ذخیره کنید. این امر اجرای ابزار را بر روی هر رایانه ای با حداقل تلاش آسان می کند. علاوه بر این، این ابزار از چندین زبان پشتیبانی می کند، به دلیل زمان پاسخگویی خوب خود شناخته شده است و برای اجرا به رم یا CPU زیادی نیاز ندارد. در نتیجه، عملکرد کلی رایانه شما تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.

رابط کاربری را پاک کنید

درست از ابتدای استفاده از این ابزار، DDU به کاربران در مورد برنامه خود برای تغییر تنظیمات رجیستری ویندوز اطلاع می دهد و به کاربران توصیه می کند یک نقطه بازیابی سیستم را برای بازنشانی تنظیمات به حالت پیش فرض آماده کنند. اگر مشکلات پایداری بعداً ایجاد شود، این معیار پشتیبان مفید خواهد بود. همچنین به راه اندازی مجدد رایانه به صورت ایمن یا در حالت ایمن کمک می کند. رابط کاربری دوستانه دارای یک پنجره و یک طرح منظم است. این برنامه به وضوح نوع ویندوز را شناسایی می کند و به شما امکان می دهد یک درایور گرافیکی را انتخاب کنید. به عبارت دیگر، می‌توانید ابزار را مجبور به تمیز کردن و راه‌اندازی مجدد رایانه خود کنید، نه اینکه رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید یا رایانه خود را به طور کامل خاموش کنید.

درایورهای ویدئویی AMD/NVIDIA معمولاً می‌توانند از کنترل پنل ویندوز حذف شوند، این حذف کننده درایور برای استفاده در مواردی طراحی شده است که درایورهای استاندارد حذف نصب نمی‌شود، یا در هر موردی که باید درایورهای کارت گرافیک NVIDIA و ATI را به طور کامل حذف کنید. این نرم افزار توسط Guru3D.com پشتیبانی می شود. اثر فعلی پس از استفاده از این ابزار حذف درایور مانند زمانی است که برای اولین بار یک درایور جدید را نصب کردید، درست مانند نصب تازه و تمیز ویندوز.

در ادامه می توانید برنامه DDU نسخه 18.0.7.3 را دانلود کنید

این برنامه زمانی مفید خواهد بود که روش‌های استاندارد سیستم ویندوز نتوانند درایورها را حذف کنند یا در مورد تمیز کردن کامل از باقی مانده‌ها شک و تردید وجود داشته باشد. درایورهای ویدیویی فعلی و قبلی را از Device Manager و Windows Driver Store حذف می کند. با استفاده از DDU، می توانید بسیاری از مشکلات رایج مربوط به درایورهای گرافیکی را حل کنید. نصب درایورها پس از استفاده از DDU مشابه نصب تمیز است.

 

07 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید