FreePrograms.me

Driver Sweeper: حذف کامل درایور با دو کلیک

Driver Sweeper: полное удаление драйверов в два клика

درایورها نرم افزارهایی هستند که باید روی هر کامپیوتری نصب شوند که به شما امکان می دهد بین سیستم عامل و تجهیزاتی که برای آن نصب شده است کار کنید. متأسفانه هنگام به روز رسانی یا نصب مجدد درایورها، کاربران اغلب با خطاهای نصب مواجه می شوند و این اغلب به این دلیل است که نسخه های قدیمی درایورها به طور کامل از رایانه حذف نشده اند که می تواند منجر به درگیری شود. خوشبختانه وظیفه حذف کامل درایورها با استفاده از یک برنامه ساده Driver Sweeper به راحتی قابل حل است.

Driver Sweeper ابزاری است که به شما امکان می دهد تنها با چند کلیک از شر درایورهای باقی مانده در رایانه خود خلاص شوید. این برنامه به جلوگیری از درگیری در هنگام نصب درایورهای جدید کمک می کند، که به ویژه در صورتی که کاربر مجبور به نصب مجدد آنها باشد، بسیار مهم است.

نحوه استفاده از Driver Sweeper



لطفا توجه داشته باشید که امروز برنامه Driver Sweeper توسط توسعه دهنده پشتیبانی نمی شود، به این معنی که نمی توان آن را از وب سایت رسمی دانلود کرد. در پایان مقاله، ما یک لینک دانلود از یک منبع شخص ثالث ارائه می دهیم که شخصاً توسط ما تأیید شده است، به این معنی که می توانید از امنیت رایانه خود مطمئن باشید.

  1. برنامه Driver Sweeper را از لینک انتهای مقاله دانلود کنید. فایل نصبی دانلود شده را اجرا کرده و برنامه را روی کامپیوتر خود نصب کنید.

  2. برنامه نصب شده را اجرا کنید. لطفاً توجه داشته باشید که برای اجرای آن باید حقوق مدیر داشته باشید.

  3. هنگامی که پنجره برنامه بر روی صفحه ظاهر می شود، لیست برنامه لیستی از درایورهای نصب شده بر روی رایانه را نشان می دهد. مواردی را که قصد حذف آنها را از رایانه خود دارید انتخاب کنید و سپس روی دکمه در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید "تمیز کردن".

    Driver Sweeper: полное удаление драйверов в два клика


  4. حذف درایورها را تایید کنید. پس از یک لحظه، زمانی که برنامه تمیز کردن کامل شد، حتما کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید.
Driver Sweeper یک ابزار عالی و بسیار ساده برای تمیز کردن کامل درایورهای رایانه شما است. حیف است که توسعه دهندگان از پشتیبانی از این ابزار به نفع برنامه ای برای کار پیچیده با درایورها که دیگر نمی توان آن را ساده و راحت نامید (ما در مورد برنامه Driver Fusion صحبت می کنیم) متوقف کردند. در عین حال ، برنامه Driver Sweeper را هنوز هم می توان در سایت های شخص ثالث یافت ، که البته نمی تواند کاربرانی را که فقط باید درایورها و همه آثار را به طور کامل حذف کنند خوشحال می کند. مربوط به آنهاست و دیگر هیچ.http://www.softportal.com/get-18719-driver-sweeper.html

Driver Sweeper را به صورت رایگان دانلود کنید


دانلود Driver Sweeper http://www.softportal.com/get-18719-driver-sweeper.html
23 آگوست 2017 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 14:16
    راه سریع و آسان برای حذف درایورها.
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 18:40
    ممنون، درایور را حذف کردم، مجبور شدم درایور جدید را نصب کنم، اما نتوانستم درایور قبلی را حذف کنم