FreePrograms.me

Snappy Driver Installer 1.23.9 (R2309)

Snappy Driver Installer یک ابزار رایگان مفید برای نصب و به روز رسانی درایورها است. این برنامه هم برای کاربران مبتدی که نمی توانند درایورهای سیستم خود را پیدا کنند و هم برای کاربران با تجربه ای که اغلب ویندوز را روی تجهیزات مختلف دوباره نصب می کنند، دستیار خوبی خواهد بود.

همانطور که در وب سایت رسمی می نویسند، برنامه Snappy Driver Installer در بین برنامه هایی از این نوع پیشرو است، بهترین دقت را در انتخاب درایورها دارد و سرعت بالا را ترکیب می کند. هنگام مرتب‌سازی درایورها، برنامه به درایورهایی که بیشتر مناسب شما هستند، اولویت می‌دهد، علی‌رغم اینکه ممکن است نسخه‌های جدیدتری وجود داشته باشد.

توصیه می شود قبل از استفاده یک نقطه بازیابی سیستم ایجاد کنید. خوشبختانه، این به طور مستقیم از این برنامه در دسترس است - کادر مناسب را علامت بزنید.
پس از راه اندازی، برنامه SDI سیستم را اسکن می کند و تمام درایورهایی را که نیاز به به روز رسانی دارند پیدا می کند - پیام "به روز رسانی های موجود از اینترنت" ظاهر می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی این ورودی کلیک کرده و درایورهای مورد نیاز برای نصب را علامت بزنید و پس از آن مراحل خود نصب آغاز خواهد شد. اگر درایورها نیازی به به روز رسانی (یا نصب) نداشته باشند، پیام "درایورها به روز هستند" را مشاهده خواهید کرد.

می توانید Snappy Driver Installer نسخه 1.23.9 (R2309) را به صورت رایگان در زیر دانلود کنید.

شایان ذکر است که این برنامه از نظر اندازه کوچک و کاملاً قابل حمل است که به شما امکان می دهد آن را بر روی یک فلش درایو قرار دهید و در هر کجا که هستید همیشه آن را در دسترس داشته باشید.

08 مارس 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید