FreePrograms.me

Display Driver Uninstaller 18.0.7.3

Display Driver Uninstaller یک ابزار حذف درایور است که می تواند به شما کمک کند تا درایورها و بسته های کارت گرافیک AMD/NVIDIA/INTEL را به طور کامل از سیستم خود حذف کنید و سعی کنید تمام باقیمانده ها (از جمله کلیدهای رجیستری، پوشه ها و فایل ها، حافظه درایور) را حذف کنید.

درایورهای ویدئویی AMD/NVIDIA معمولاً می‌توانند از کنترل پنل ویندوز حذف شوند، این حذف کننده درایور برای استفاده در مواردی طراحی شده است که درایورهای استاندارد حذف نصب نمی‌شود، یا در هر موردی که باید درایورهای کارت گرافیک NVIDIA و ATI را به طور کامل حذف کنید. اثر مداوم پس از استفاده از این ابزار حذف درایور مانند زمانی است که برای اولین بار یک درایور جدید را نصب کردید، درست مانند نصب تازه و تمیز ویندوز. مانند هر ابزاری با این ماهیت، توصیه می‌کنیم قبل از استفاده از آن یک نقطه بازیابی سیستم جدید ایجاد کنید تا در هر زمانی که با مشکل مواجه شدید بتوانید سیستم خود را بازیابی کنید. اگر در نصب یک درایور قدیمی یا جدیدتر مشکل دارید، آن را امتحان کنید زیرا برخی گزارش‌ها وجود دارد که این مشکلات را برطرف می‌کند. DDU برنامه ای است که توسط Ghislaine Harvey توسعه یافته است که در انجمن های ما با نام Wagnard نیز شناخته می شود. Guru3D.com شریک رسمی دانلود برای این برنامه مفید است.

این برنامه سه حالت عملیاتی را ارائه می دهد:

  • حذف و راه اندازی مجدد درایورهای انتخاب شده GPU را حذف نصب کنید و راه اندازی مجدد کنید. این گزینه در بیشتر موارد توصیه می شود اگر فقط یک کارت گرافیک از یک سازنده دارید. پس از راه اندازی مجدد، می توانید شروع به نصب درایورهای جدید کنید.
  • بدون راه اندازی مجدد حذف کنید اگر چندین GPU مختلف نصب کرده باشید، این گزینه حذف در نظر گرفته شده است. هر درایور را به نوبه خود حذف و سپس راه اندازی مجدد کنید.
  • حذف و خاموش کنید درایورهای انتخاب شده را حذف می کند و کامپیوتر را خاموش می کند. اگر قصد دارید کارت گرافیک خود را تغییر دهید، این کار راحت است.

می توانید Display Driver Uninstaller نسخه 18.0.7.3 را در زیر دانلود کنید

توصیه هایی برای استفاده:

  • برنامه را در حالت امن ویندوز اجرا کنید. 
  • هنگام کار با ابزار، اینترنت را خاموش کنید. این کار از نصب خودکار درایورها توسط سرویس Windows Update جلوگیری می کند.
  • یک نقطه پشتیبان یا بازیابی سیستم ایجاد کنید.


07 مارس 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید