FreePrograms.me

ویرایشگر عکس آنلاین Avairy

Онлайн-фоторедактор Avairy

هیچ راهی برای نصب یک ویرایشگر عکس هیولا بر روی رایانه شما وجود ندارد؟ سپس آن را به صورت آنلاین باز کنید! به هر حال، با یک ویرایشگر عکس آنلاین مانند Avairy، شما به طور کامل نیاز به نصب نرم افزارهای تخصصی ویرایش تصویر را از بین خواهید برد.

بهبود خودکار



برگه "Enhance" مجموعه ای از ابزارها را پنهان می کند که می توانند برای بهبود خودکار کیفیت عکس استفاده شوند. به عنوان مثال، اگر عکس در شب گرفته شده است، روی دکمه "شب" کلیک کنید، پس از آن سرویس عکس را سبک تر می کند.

Онлайн-фоторедактор Avairy


اثرات



امروزه، هر ویرایشگر عکسی که به خود احترام می گذارد، مجموعه ای از جلوه های ویژه طراحی شده دارد که با آن می توانید با تغییر تعادل رنگ، به معنای واقعی کلمه یک عکس را با دو کلیک تغییر دهید. Avairy دارای مجموعه بزرگی از فیلترها است که برای هر یک از آنها می توانید به صورت دستی میزان اشباع را تنظیم کنید.



چارچوب



گاهی برای اینکه به یک نقاشی کامل ببخشید باید یک قاب روی آن قرار دهید. بنابراین، Avairy با دو مجموعه قاب از پیش نصب شده است، که در میان آنها می توانید گزینه های کلاسیک و سختگیرانه و فریم های سبک را پیدا کنید.



تصحیح رنگ



ترجیح می دهید رنگ تصویر را به صورت دستی تنظیم کنید؟ سپس به تب "تنظیم" خوش آمدید، که حاوی مجموعه ای از ابزارها است که با آن می توانید تعادل رنگ، دما، کنتراست و سایر پارامترها را به صورت دستی تنظیم کنید.



لایه های



این برنامه همچنین مقداری کار با لایه ها ارائه می دهد: در اینجا از شما خواسته می شود یکی از تصاویری را انتخاب کنید که در بالای تصویر اصلی قرار می گیرد. متعاقباً می توانید سطح شفافیت تصویر همپوشانی را تنظیم کنید. شایان ذکر است که برخی از لایه ها به راحتی می توانند به عنوان قاب استفاده شوند.



استیکرها



خوب، چه ویرایشگر عکس مدرنی را می توانید بدون برچسب تصور کنید؟ استیکرها تصاویر برچسب کوچکی هستند که در بالای تصویر اصلی قرار می گیرند. در ادامه با انتخاب استیکر مورد نظر می توانید اندازه و موقعیت آن را در عکس تنظیم کنید.



چرخش و آینه



این توابع نیازی به معرفی ندارند - آنها در هر ویرایشگر عکس موجود هستند. اگر می خواهید تصویر را در جهت دلخواه بچرخانید یا حتی آن را آینه کنید، باید به آنها متوسل شوید.



پیرایش



برش در سرویس آنلاین Avairy نه تنها امکان برش رایگان، بلکه تنظیم نسبت تصویر را نیز فراهم می کند.



Izmenenie razmera



آیا عکس اصلی خیلی بزرگ است؟ بعد کمش کنم؟ به طور پیش فرض، سرویس نسبت ابعاد را حفظ می کند، یعنی با تغییر مثلاً طول، عرض نیز به طور خودکار تغییر می کند. در صورت لزوم، اگر روی نماد قفل کلیک کنید، اتصال به نسبت را می توان غیرفعال کرد، به این معنی که می توانید به صورت دستی طول و عرض تصویر را مشخص کنید.



تنظیم فوکوس



آیا می خواهید تصویر شما چشمگیرتر به نظر برسد؟ سپس یک افکت تاری روی آن اعمال کنید که پیش زمینه عکس را برجسته می کند و پس زمینه را بیشتر محو می کند.



وینیت



یک روش ساده و موثر برای برجسته کردن یک شی در یک تصویر. با استفاده از یک وینیت، تمرکز روی سوژه اصلی تصویر خواهد بود، در حالی که همه چیز به آرامی تاریک می شود. در Avairy می توانید هم شعاع تصویر و هم رنگ آن (از سیاه به سفید) را تنظیم کنید.



برس تنظیم



هنگام ویرایش یک پرتره، کاربران اغلب به ابزاری نیاز دارند که به آنها اجازه دهد لکه های روی پوست را از بین ببرند. آویری دارای برس نقطه ای است، با یک کلیک می توانید فوراً یک لک ناخوشایند را از بین ببرید و پوست خود را به حالت ایده آل نزدیک کنید.



برس سفید کننده



باز هم، هنگام کار بر روی عکس‌های افراد، می‌خواهید لبخند آن‌ها تا حد امکان از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر به نظر برسد. این کار را می توان با کمک یک برس سفید کننده به دست آورد که با عبور از روی دندان های آن می توانید دندان های خود را با چندین رنگ سفید کنید.



رفع قرمزی چشم



تجهیزات عکاسی روز به روز جدی تر می شوند و چنین جلوه ناخوشایندی مانند قرمزی چشم ها همچنان در بسیاری از عکس ها ظاهر می شود. خوشبختانه، این اثر را می توان تقریباً بلافاصله با استفاده از ابزار خاصی به نام Avairy از بین برد.



نقاشی رایگان



آیا نیاز به کشیدن روی یک تصویر دارید؟ سپس به Avairy در بخش Draw بروید، جایی که ابزارهایی وجود دارد که به شما امکان می دهد مستقیماً روی تصویر بکشید.



تغییر رنگ



ابزار بسیار جالبی است که به شما امکان می دهد کل تصویر خود را سیاه و سفید کنید و سپس با استفاده از یک قلم مو، عناصر جداگانه را رنگ کنید. همچنین یک "برس هوشمند" وجود دارد که همه اشیا را رنگی نمی کند، بلکه فقط یک سایه خاص را رنگ می کند، به همین دلیل است که تصویر جلوه شگفت انگیزی به دست می آورد، اگرچه زمان پردازش بیش از ده ثانیه طول نکشید. نتیجه را خودتان ببینید.



متن



آیا نیاز به اضافه کردن متن به تصویر دارید؟ سپس از بخش Avairy که مخصوص تعیین شده است استفاده کنید، جایی که می توانید فونت، اندازه و رنگ پیام را تنظیم کنید.



ممیزی



و در نهایت، بخش پایانی سرویس، که پیشنهاد می‌دهد همان متن را روی تصویر قرار دهید، با این حال، فونت و اندازه به طور خاص برای تبدیل تصویر شما به میم انتخاب می‌شوند.



مزایای آویری:



  • طیف وسیعی از امکانات برای پردازش دقیق تصویر؛

  • استفاده از ویرایشگر عکس Avairy کاملا رایگان است.

  • نیازی به نصب بر روی رایانه ندارد، زیرا تمام کارها در یک پنجره مرورگر انجام می شود.


معایب آویری:



  • عدم پشتیبانی از زبان روسی، که ممکن است برای کاربران در درک عملکردهای خاص مشکل ایجاد کند.
Avairy شاید یکی از بهترین راه حل ها برای ویرایش تصویر آنلاین باشد. دارای تمام ابزارهایی است که به شما امکان می دهد پردازش عکس با کیفیت بالا را انجام دهید و همه اینها کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

از Aviary به صورت رایگان استفاده کنید


به وب سایت رسمی ویرایشگر عکس آنلاین https://www.aviary.com/ بروید
22 سپتامبر 2017 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. رینا777
    18 نوامبر 2023 12:21
    Aviary ویرایش عکس را برای کاربران در انواع دستگاه ها در دسترس و راحت می کند
  2. شوهیجهون قربونوف
    21 نوامبر 2023 11:13
     من خیلی وقته دنبال همچین چیزی میگشتم و کاملا با نیازهایم مطابقت داره.
  3. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 12:38
    من واقعا این ویرایشگر عکس را دوست دارم! من مدت زیادی است که از این ویرایشگر عکس استفاده می کنم.
  4. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 16:54
    ویرایشگر عکس بدی نیست، اما من معمولا از PicsArt مورد اعتماد خود استفاده می کنم
  5. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 23:20
    Avairy، یک ویرایشگر عکس جالب، من حتی از آن استفاده می کنم