FreePrograms.me

Yandex.Browser ویدیو را پخش نمی کند: دلایل مشکل و راه حل

Яндекс.Браузер не воспроизводит видео: причины неполадки и способы решения

Yandex.Browser یک مرورگر وب موفق مبتنی بر مرورگر Chromium است که در بین کاربران روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع محبوبیت زیادی به دست آورده است. متأسفانه، این مرورگر وب ممکن است همیشه به درستی کار نکند و گاهی اوقات ممکن است کاربران نتوانند ویدیوها را در این مرورگر پخش کنند.

ناتوانی در پخش یک ویدیو در مرورگر Yandex ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. در زیر سعی خواهیم کرد تا حد امکان تعداد آنها را در نظر بگیریم تا بتوانید به سرعت مشکل را حل کنید و شروع به تماشای ویدیوهای مورد علاقه خود کنید.

دلیل 1: نسخه قدیمی مرورگر



اول از همه، باید مطمئن شوید که فقط آخرین نسخه مرورگر Yandex در رایانه شما استفاده می شود. برای این کار روی دکمه منو کلیک کنید و به قسمت بروید "پیشرفته" - "درباره مرورگر".

Яндекс.Браузер не воспроизводит видео: причины неполадки и способы решения


پنجره ای روی صفحه نمایش داده می شود که در آن سیستم به طور خودکار ارتباط مرورگر را بررسی می کند. اگر به روز رسانی شناسایی شد، سیستم بلافاصله آن را دانلود می کند و از شما می خواهد که مرورگر وب خود را مجددا راه اندازی کنید تا تغییرات جدید اعمال شوند. اگر پیامی را مشاهده کردید، مانند مورد ما، به این معنی است که مرورگر نیازی به به روز رسانی ندارد و می توانید بلافاصله به دلایل زیر توجه کنید.



دلیل 2: فلش پلیر غیر فعال است



تا به امروز، فناوری فلش بسیار محبوب است و در بسیاری از منابع وب می توانید با ویدیوهایی مواجه شوید که برای پخش به فلش پلیر فعال نیاز دارند.

در واقع، مانند Google Chrome، مرورگر Yandex به طور پیش فرض دارای Flash Player است، به این معنی که فقط باید فعالیت افزونه را در این مرورگر وب بررسی کنید.

  1. برای این کار روی دکمه منو کلیک کنید و به قسمت بروید "تنظیمات".



  2. به انتهای صفحه بروید و روی دکمه کلیک کنید "نمایش تنظیمات پیشرفته".



  3. در بلوک "اطلاعات شخصی" روی دکمه کلیک کنید "تنظیمات محتوا".



  4. در پنجره ای که باز می شود، مورد را پیدا کنید "فلاش" و مطمئن شوید که مورد را فعال کرده اید "اجازه اجرای فلش در همه سایت ها" یا «فقط محتوای فلش مهم را پیدا و اجرا کنید». در صورت لزوم تغییراتی ایجاد کنید.




دلیل 3: مرورگر به درستی کار نمی کند



در نتیجه درگیری‌های غیرمنتظره، مرورگر ممکن است شروع به کار نادرست کند، به همین دلیل است که ویدیو اکنون به اشتباه نمایش داده می‌شود. در این شرایط، ما قویاً به شما توصیه می کنیم که مرورگر خود را مجدداً نصب کنید تا به درستی کار کند.

  1. ابتدا باید مرورگر Yandex را از رایانه حذف کنیم. برای انجام این کار، باز کنید "کنترل پنل" و به بخش بروید "برنامه ها و ویژگی های".



  2. در لیست برنامه های موجود در سیستم، مورد را پیدا کنید "یاندکس"، روی آن کلیک راست کرده و در منوی اضافی که ظاهر می شود مورد را انتخاب کنید «آموزش».



  3. حذف نصب مرورگر را کامل کنید. پس از اتمام مراحل با موفقیت، مطمئن شوید که کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید.

  4. اکنون می توانید آخرین نسخه مرورگر را دانلود و نصب کنید. برای انجام این کار، پیوند انتهای مقاله را به وب سایت رسمی سازنده محصول دنبال کنید و کیت توزیع را در رایانه خود دانلود کنید.



  5. فایل نصبی دانلود شده را اجرا کرده و مرورگر را روی کامپیوتر خود نصب کنید. پس از اتمام نصب، بررسی کنید که آیا ویدیو در مرورگر شما کار می کند یا خیر.


دلیل 4: فعالیت ویروسی



هدف بسیاری از ویروس ها، اول از همه، آسیب رساندن به مرورگر است. با توجه به اینکه ویدیوی شما نمی‌خواهد در Yandex.Browser پخش شود، می‌توانید شک کنید که نرم‌افزار ویروسی در رایانه شما وجود دارد که منجر به مشکل مشابهی شده است.

  1. شما باید با استفاده از آنتی ویروس خود یا یک ابزار تمیز کننده خاص، سیستم را اسکن عمیق انجام دهید Dr.Web CureIt. اگر پس از اتمام اسکن، تهدیداتی در رایانه شما یافت شد، باید با قرنطینه یا درمان آنها را از بین ببرید.

  2. پس از از بین بردن تهدیدات، حتما کامپیوتر خود را ریستارت کنید. این احتمال وجود دارد که پس از این مراحل، ویدیوی موجود در مرورگر کار نکند، بنابراین ممکن است لازم باشد مرورگر را با استفاده از روشی که در مقاله بالا توضیح داده شد، دوباره نصب کنید.
همانطور که می بینید، دلایل کار نکردن ویدیو در مرورگر Yandex کاملاً معمول است، اما اگر همه دلایل احتمالی را بررسی کنید، احتمال اینکه مشکل حل شود بیشتر است. اگر روش خود را برای حل مشکل دارید که در مقاله گنجانده نشده است، در نظرات در مورد آن به ما بگویید.

Yandex.Browser را به صورت رایگان دانلود کنید


آخرین نسخه برنامه را از وب سایت رسمی https://browser.yandex.ru/desktop/main/ دانلود کنید
09 نوامبر 2017 8
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ساکن
    19 نوامبر 2023 18:48
    با تشکر از نویسنده مقاله برای راهنمایی، من فلش پلیر را دوباره نصب کردم و همه چیز کار کرد.
  2. دانا
    21 نوامبر 2023 15:22
    هورای بالاخره درستش کردم بسیار از شما متشکرم 
  3. Liabreath
    Liabreath
    23 نوامبر 2023 16:33
    مقاله شما به حل مشکل من کمک کرد. متشکرم.
  4. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 10:16

    من مدتها فکر می کردم که چرا بازتولید نمی شود، اما مقاله شما کمک زیادی به شما کرد
  5. GodyVody
    GodyVody
    4 دسامبر 2023 19:36
    برنامه خوبی است، اما معایب زیادی ندارد، در غیر این صورت همه چیز خوب است 
  6. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 11:29
    برای من هم یک بار این اتفاق افتاد، دلیلش هم فلش پلیر بود.
  7. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 16:31
    چنین دلیلی نیز وجود داشت، حذف شد، فقط نصب مجدد مرورگر کمک کرد
  8. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 22:54
    معلوم شد که دلیل می تواند در رانندگان، eptuday باشد