FreePrograms.me

Adobe Flash Player نصب نمی شود: دلایل و راه حل های اصلی

Не устанавливается Adobe Flash Player: основные причины и способы решения

Flash Player - اگرچه دیگر مورد نیاز نیست، اما هنوز یک افزونه بسیار محبوب برای پخش محتوای رسانه ای در اینترنت است. امروز به مشکل نصب این افزونه بر روی کامپیوتر خواهیم پرداخت.

مشکل نصب نشدن پلاگین فلش پلیر در مرورگر شما می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. امروز سعی خواهیم کرد تا حد امکان به تعدادی از آنها بپردازیم تا بتوانید به سرعت مشکل را حل کنید.

دلیل 1: تداخل با نسخه قبلی فلش پلیر



اگر در طول مراحل نصب، خطای نصب روی صفحه نمایش داده شد، قبل از هر چیز، باید مطمئن شوید که Flash Player از قبل بر روی رایانه شما نصب نشده است، که می تواند منجر به درگیری شود.

برای انجام این کار، منو را باز کنید "کنترل پنل" - "برنامه ها و ویژگی ها" و لیست برنامه های نصب شده بر روی کامپیوتر خود را به دقت مطالعه کنید. اگر Flash Player در میان آنها باشد، باید آن را از رایانه خود حذف کنید.

اگر فلش پلیر در لیست برنامه های نصب شده نیست، سعی کنید یک برنامه حذف نصب کننده مخصوص فلش پلیر را از این لینک دانلود کنید و با استفاده از آن، سعی کنید فایل های افزونه را در رایانه خود حذف کنید. پس از اتمام حذف، حتما کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید.

دلیل 2: افزونه برای مرورگری نصب شده است که قبلاً آن را تعبیه کرده است



فلش پلیر را برای کدام مرورگر نصب می کنید؟ اگر مرورگر موزیلا فایرفاکس، اپرا یا اینترنت اکسپلورر است، مطمئن شوید که توزیع مورد نیاز را از منبع رسمی توسعه دهنده دانلود کرده اید.

برای این کار لینک انتهای مقاله را دنبال کنید. اول از همه، سیستم مرورگر شما و نسخه سیستم عامل مورد استفاده شما را شناسایی می کند. اگر این داده ها به درستی تعیین شده است، با خیال راحت کیت توزیع را در رایانه خود دانلود کنید.

اگر کاربر مرورگر Google Chrome، مرورگر Yandex یا مرورگر وب دیگری مبتنی بر موتور Chromium هستید، در مورد شما نیازی به نصب جداگانه Flash Player نیست - این افزونه قبلاً در مرورگر وب شما ساخته شده است.

دلیل 3: توزیع از وب سایت رسمی توسعه دهنده دانلود نشد



بارها در وب سایت ما مشخص شده است که به دلایل امنیتی، برنامه ها به خصوص مانند Flash Player باید منحصراً از منابع رسمی دانلود شوند.

واقعیت این است که در اینترنت به جای برنامه مورد نیاز یا در بهترین حالت، یک کیت توزیع قدیمی یا یک ویروس توزیع می شود که می تواند آسیب جدی به رایانه شما وارد کند.

دلیل 4: افزونه نصب شده است اما در مرورگر فعال نیست



این امکان کاملاً وجود دارد که افزونه Flash Player قبلاً بر روی رایانه شما نصب شده باشد ، اما به سادگی در مرورگر غیرفعال شده است ، به همین دلیل است که نمی توانید محتوای Flash را در وب سایت ها مشاهده کنید.

به عنوان مثال، اگر از کاربران مرورگر گوگل کروم هستید، می توانید با کلیک بر روی دکمه منو و رفتن به بخش، فعالیت افزونه را بررسی کنید. "تنظیمات".

Не устанавливается Adobe Flash Player: основные причины и способы решения


به پایین صفحه بروید و روی دکمه کلیک کنید "نمایش تنظیمات پیشرفته".



در بلوک "اطلاعات شخصی" روی دکمه کلیک کنید "تنظیمات محتوا".



مورد را پیدا کنید "فلاش" و مطمئن شوید که گزینه را علامت زده اید “Allow Flash on sites” یا "درخواست اجازه برای استفاده از Flash (توصیه می شود)". اگر نقطه دوم را نصب کرده‌اید، وقتی به سایتی می‌روید که حاوی محتوای فلش است، باید هر بار به مرورگر اجازه نمایش آن را بدهید.



به همین ترتیب، Flash Player در مرورگر اپرا، Yandex و سایر مرورگرهای وب ایجاد شده بر اساس موتور Chromium فعال است.

اگر از کاربران مرورگر موزیلا فایرفاکس هستید، بر روی دکمه منو کلیک کنید و به بخش بروید "اضافی".



در قسمت سمت چپ پنجره، به تب بروید "پلاگین ها"و در سمت راست، بررسی کنید که افزونه Flash Player فعال باشد.

در واقع، اینها توصیه های اصلی هستند که به شما امکان می دهند پلاگین Flash Player را با موفقیت نصب کنید. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر توسعه دهندگان مرورگر وب به طور فعال از پشتیبانی از این افزونه خودداری می کنند که به طور جدی امنیت سیستم را تضعیف می کند، بنابراین این احتمال وجود دارد که به زودی به هیچ وجه امکان دانلود آن وجود نداشته باشد.

فلش پلیر را به صورت رایگان دانلود کنید


آخرین نسخه برنامه را از وب سایت رسمی https://get.adobe.com/ru/flashplayer/ دانلود کنید
28 آوریل 2017 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:39
    به نظر می رسد از سال 2020 دیگر Adobe Flash Player استفاده نمی شود