FreePrograms.me

Yandex.Browser به طور خود به خود شروع می شود: علل مشکل و راه حل

Яндекс.Браузер самопроизвольно запускается: причины неполадки и способы решения

Yandex.Browser اکنون یکی از محبوب ترین مرورگرهای وب است که به دلیل طراحی باکیفیت، پایداری و سرعت و همچنین تعداد زیادی عملکرد مفید که کار با آن را ساده و راحت می کند، محبوبیت زیادی را در بین کاربران به دست آورده است. متأسفانه، کار با مرورگر Yandex همیشه یکنواخت پیش نمی رود و گاهی اوقات کاربران ممکن است در راه اندازی خود به خود با مشکلاتی مواجه شوند.

چرا مرورگر Yandex به طور خود به خود شروع می شود؟



مشکلات راه اندازی مرورگر به تنهایی ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود. در این مقاله سعی می شود تا حد امکان به بسیاری از آنها پرداخته شود تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی مشکل را حل کنید. با اولین روش ارائه شده در مقاله شروع کنید و در لیست پایین تر بروید - در پایان، می توانید دلیلی را که بر ظاهر یک مشکل نسبتاً ناخوشایند تأثیر گذاشته است شناسایی کنید.

دلیل 1: نرم افزار ویروس



یکی از محتمل‌ترین دلایل این مشکل این است که ویروس‌ها عملکرد برنامه‌ها را مطابق با نیاز خود تنظیم می‌کنند و به همین دلیل شروع به عملکرد نادرست می‌کنند.

ما توصیه می کنیم کامپیوتر خود را برای ویروس ها از حالت ایمن ویندوز اسکن کنید - در آن، بسیاری از فرآیندهای سیستم، از جمله ویروس ها، در حالت غیر فعال هستند، به این معنی که شانس شما برای شناسایی یک ویروس بدخیم، که ممکن است در حالت عادی وجود نداشته باشد، افزایش می یابد. پیدا شد.

برای اسکن سیستم، می‌توانید از عملکرد تعبیه‌شده در آنتی‌ویروس نصب‌شده بر روی رایانه‌تان یا از یک ابزار درمانی جداگانه استفاده کنید، برای مثال، Dr.Web CureIt.

  1. رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید یا اگر قبلاً خاموش بود، آن را مجدداً راه اندازی کنید.

  2. به محض راه اندازی کامپیوتر، اما قبل از شروع سیستم عامل، باید سریع و مکرر کلید را فشار دهید. F8 تا زمانی که منوی انتخاب نوع بوت سیستم روی صفحه ظاهر شود. برای انتخاب از کلیدهای صفحه کلید استفاده کنید "حالت امن".

  3. اکنون که با موفقیت وارد سیستم شدید، باید اسکن ویروس را اجرا کنید. لطفاً توجه داشته باشید که لازم است کامل ترین اسکن را اجرا کنید که کاملاً تمام گوشه های سیستم را بررسی می کند.

  4. اگر اسکن فعالیت ویروس را در رایانه شما شناسایی کرد، باید آن را از بین ببرید و سپس رایانه خود را به طور معمول راه اندازی مجدد کنید.


دلیل 2: تغییرات ایجاد شده در Task Scheduler



Task Scheduler یک ابزار ویژه سیستم عامل ویندوز است که به شما امکان می دهد وظایف خاصی را در رابطه با نرم افزار در رایانه خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، ممکن است وظیفه ای در رایانه شما ایجاد شود که هدف آن راه اندازی خودکار مرورگر در یک دوره زمانی خاص یا بلافاصله پس از راه اندازی سیستم عامل است. اغلب، چنین وظایفی توسط ویروس ها ایجاد می شود، اما اتفاق می افتد که تغییرات مشابهی را می توان توسط سایر برنامه های نصب شده بر روی رایانه ایجاد کرد.

  1. اول از همه، شما باید Planner را باز کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار، باز کردن نوار جستجوی ویندوز و وارد کردن پرس و جو است "وظیفه زمانبندی".

    Яндекс.Браузер самопроизвольно запускается: причины неполадки и способы решения


  2. در قسمت سمت چپ پنجره ای که باز می شود، به بخش بروید "کتابخانه زمانبندی وظایف".



  3. صفحه نمایش لیستی از وظایف موجود در سیستم را نشان می دهد. شما باید این لیست را به دقت مطالعه کنید و حتما به وظایف مربوط به عملکرد Yandex.Browser توجه کنید. اگر کار مشابهی شناسایی شد، باید آن را با یک کلیک دکمه سمت چپ ماوس انتخاب کنید و سپس دکمه را در قسمت سمت راست انتخاب کنید. «آموزش».



  4. در نهایت، حذف کار را تأیید کنید.




دلیل 3: تغییرات رجیستری



مجدداً، ویروس ها می توانند با ایجاد ورودی های جدید در رجیستری، راه اندازی خود به خود Yandex.Browser را تحت تأثیر قرار دهند. و حتی اگر ویروس ها را حذف کنید، به احتمال زیاد تا زمانی که رجیستری به صورت دستی پاک نشود، مشکل حل نخواهد شد.

  1. اول از همه، توجه کنید که با راه اندازی مرورگر Yandex کدام سایت به طور خودکار باز می شود. بعد، رجیستری را راه اندازی کنید. برای این کار با پنجره تماس بگیرید «ويپلينتь» میانبر صفحه کلید پیرو + ر و یک درخواست در آن بنویسید "Regedit".



  2. وقتی پنجره رجیستری ویندوز روی صفحه ظاهر شد، نوار جستجو را با استفاده از میانبر صفحه کلید فراخوانی کنید کلیدهای Ctrl + F و آدرس سایت را در آن بنویسید که پس از راه اندازی خود به خود Yandex.Browser به طور خودکار بارگیری می شود. شما باید هر کلیدی را که توسط جستجو پیدا شده است حذف کنید.



  3. در نهایت، مطمئن شوید که کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید.


دلیل 4: افزونه ها کار می کنند



این نوع مشکلات کمتر اتفاق می افتد، اما اگر روش های قبلی به حل مشکل کمک نکردند، باید آن را نیز بررسی کنید.

  1. برای انجام این کار، Yandex.Browser را راه اندازی کنید، روی دکمه منو کلیک کنید و به بخش بروید "اضافی".



  2. صفحه نمایش لیستی از برنامه های افزودنی نصب شده در مرورگر را نشان می دهد. همه برنامه‌های افزودنی را غیرفعال کنید و مرورگر را تماشا کنید - اگر شروع به کار خود به خود متوقف شود، مشکل واقعاً در آنها است. در این صورت، باید بفهمید کدام افزونه کلید مشکل بوده و آن را حذف کنید.




دلیل 5: تنظیمات مرورگر



برای اینکه متوجه نشوید کدام تنظیمات بر این مشکل تأثیر گذاشته است، توصیه می کنیم بلافاصله تنظیمات مرورگر خود را بازنشانی کنید.

  1. برای انجام این کار بر روی دکمه منو کلیک کنید و سپس به بخش بروید "تنظیمات".



  2. به انتهای پنجره بروید و روی دکمه کلیک کنید "نمایش تنظیمات پیشرفته".



  3. دوباره به انتهای صفحه بروید و روی دکمه کلیک کنید "بازنشانی تنظیمات".



  4. در نهایت شروع این روش را تایید کنید.




دلیل 6: مرورگر به درستی کار نمی کند



باز هم به دلیل ویروس ها ممکن است مرورگر شما به درستی کار نکند و منطقی ترین قدم برای حل چنین مشکلی نصب مجدد مرورگر است.

  1. بهتر است مرورگر را از رایانه خود نه از طریق منوی "کنترل پنل"، بلکه با استفاده از یک ابزار ویژه حذف کنید. Revo Uninstaller، که با آن به لطف اسکن اضافی سیستم برای فایل های باقی مانده (که معمولاً تعداد زیادی از آنها باقی مانده است) کیفیت حذف چندین بار افزایش می یابد. اگر فرصت استفاده از این برنامه را ندارید، مرورگر را از طریق منو حذف نصب کنید "کنترل پنل" - "برنامه ها و ویژگی ها".

  2. پس از حذف مرورگر Yandex، مطمئن شوید که کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید.

  3. پیوند انتهای مقاله را به وب سایت رسمی توسعه دهنده مرورگر Yandex دنبال کنید و آخرین توزیع برنامه را دانلود کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را روی رایانه خود نصب کنید.
اینها تکنیک های اصلی هستند که به ما امکان می دهند مشکلی را که در نظر داریم حل کنیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

Yandex.Browser را به صورت رایگان دانلود کنید 


آخرین نسخه برنامه را از وب سایت رسمی https://browser.yandex.ru/desktop/main/ دانلود کنید
02 مه 2017 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 10:53
    از مقاله مفید شما بسیار سپاسگزارم 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:38
    به احتمال زیاد با دانلود یک برنامه بدون مجوز به این دلیل ویروس گرفتید، تبلیغات و موارد مشابه ظاهر می شوند.