FreePrograms.me

مرورگر Yandex.Browser جدید

Новый Яндекс.Браузер


مرورگر Yandex، گوگل کروم, اپرا - این فهرست کامل نیست مرورگرهای مدرن. البته مرورگرهایی وجود دارند که بسیار محبوب هستند و کسانی هستند که محبوبیت آنها بسیار کم است. امروز در مورد مرورگری صحبت خواهیم کرد که توسط تعداد زیادی از مردم استفاده می شود. این یکی نام دارد مرورگر Yandex.Browser.

مرورگر Yandex قبلاً در وب سایت ما بررسی شده است. به طور خلاصه، این مرورگر کیفیت فوق العاده ای دارد و به طیف قابل توجهی از عملکردها مجهز است. این مرورگر بر اساس موتور Blink ساخته شده است که به نوبه خود در حالت باز استفاده می شود مرورگر کرومیوم. همچنین شایان ذکر است که مرورگر Yandex می تواند تقریباً بر روی تمام سیستم عامل های مدرن اجرا شود. علاوه بر این، نسخه هایی وجود دارد که روی سیستم عامل های تلفن همراه کار می کنند.

همچنین می توانید به ویژگی های کلیدی مرورگر Yandex توجه کنید. بنابراین، این مرورگر به طور کامل با تقریبا تمام خدمات Yandex یکپارچه شده است. همچنین، این مرورگر در ابتدا دارای ابزارهای داخلی مانند نمایشگر برای فایل‌های PDF و اسناد اداری و همچنین فلش پلیر Adobe Flash Player.
حالا بیایید مستقیماً به نسخه 2015 برویم. این شامل همه ابزارهای مشابه در نسخه های قبلی است، اما بسیاری از آنها تحت پردازش جدی قرار گرفته اند. توسعه دهندگان ادعا می کنند که ابزارهای مرورگر مانند Turbo، Tableau و Antishock را به طور کامل بازنویسی کرده اند. و این به نوبه خود عملکرد Yandex.Browser جدید را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

یکی از عملکردهای کلیدی مرورگر Yandex، البته حالت Turbo است. این ویژگی سرعت بارگذاری صفحات و ویدیوها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. همه اینها از طریق بهینه سازی ترافیک به دست می آید. این عملکرد مربوط به آن دسته از کاربرانی است که سرعت اینترنت آنها کم است و از مرورگر در دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند.

در نسخه جدید Yandex.Browser، عملکرد "Turbo" به طور قابل توجهی دوباره طراحی شده است. به عنوان مثال، توسعه دهندگان به این ابزار فشرده سازی CSS و جاوا اسکریپت را آموزش دادند.

نسخه جدید مرورگر Yandex دارای عملکرد و قابلیت های عالی است. شما می توانید با دانلود این مرورگر از وب سایت ما این موضوع را تأیید کنید.

Yandex.Browser را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی https://browser.yandex.ru/#main بارگیری کنید

22 جولای 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. بادام زمینی
    18 سپتامبر 2016 21:13
    من نمی دانم با رایانه چه کردم، نمی توانم به آدرس خود (ایمیل) وارد شوم و همچنین [ایمیل محافظت شده] همچنین نحوه دسترسی به ایمیل راهنمای +7 926 2448951
  2. کیت.15
    19 سپتامبر 2016 10:17
    کوچولو، سعی کنید از مرورگر یا دستگاه دیگری وارد ایمیل خود شوید، اگر رمز عبور خود را فراموش کردید، سعی کنید آن را بازیابی کنید.
  3. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:58
    من عملکرد توربو و این واقعیت را که سایت هایی که از بارگذاری توربو پشتیبانی می کنند برجسته شده اند را دوست دارم.