FreePrograms.me

Flash Player به روز نمی شود: راه هایی برای حل مشکل

Не обновляется Flash Player: способы решения неполадки

Flash Player پلاگینی است که بر روی رایانه بسیاری از کاربران نصب شده است که امکان نمایش محتوای فلش در مرورگرها را فراهم می کند. از آنجایی که افزونه کاملاً آسیب پذیر است، فقط آخرین نسخه باید بر روی رایانه نصب شود. امروز راه های حل این مشکل را با دقت بیشتری بررسی خواهیم کرد.

مشکلات نصب به روز رسانی برای Adobe Flash Player ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. امروز سعی می کنیم تا حد امکان تعداد آنها را در نظر بگیریم تا بتوانید مشکل را به موقع حل کنید.

گزینه 1: نصب به‌روزرسانی خودکار غیرفعال است



اول از همه، باید شک کنید که به روز رسانی خودکار افزونه ها را غیرفعال کرده اید.

  1. برای بررسی این، منو را باز کنید "صفحه کنترل" و به بخش بروید "فلش پلیر".

    Не обновляется Flash Player: способы решения неполадки


  2. در پنجره باز شده به تب بروید "به روز رسانی" و مطمئن شوید که مورد را هایلایت کرده اید "نصب خودکار به روز رسانی ها (توصیه می شود)". اگر نه، سپس بر روی دکمه "تغییر تنظیمات به روز رسانی" کلیک کنید و کادر مورد نیاز را علامت بزنید. تنظیمات خود را ذخیره کنید.




گزینه ۲: به‌روزرسانی‌های مرورگر حذف‌شده



به عنوان یک قاعده، به طور پیش فرض، همه مرورگرهای نصب شده روی رایانه شما باید به طور خودکار به روز رسانی را نصب کنند. اما در نتیجه خرابی، ممکن است این اتفاق نیفتد، بنابراین اولویت اول شما این است که مرورگر خود را برای به روز رسانی بررسی کنید.

بررسی به روز رسانی برای مرورگر Yandex



  1. بر روی دکمه منوی مرورگر کلیک کنید و به بخش بروید "پیشرفته" - "درباره مرورگر".



  2. اگر مرورگر به‌روزرسانی‌ها را تشخیص دهد، همانطور که در مورد ما اتفاق افتاد، بلافاصله آنها را دانلود می‌کند و پیشنهاد می‌کند با راه‌اندازی مجدد مرورگر، نصب را تکمیل کند. اگر دکمه ای را می بینید "آخرین نسخه بر روی کامپیوتر شما نصب شده است"، مرورگر شما نیازی به آپدیت ندارد.




بررسی به‌روزرسانی‌های Google Chrome



محبوب ترین مرورگر جهان، گوگل کروم، برای به روز رسانی به روشی مشابه بررسی می شود.

  1. برای انجام این کار، روی دکمه منوی مرورگر در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و به بخش بروید "راهنما" - "درباره مرورگر Google Chrome".



  2. اگر پیامی دیدید "شما از آخرین نسخه کروم استفاده می کنید"، یعنی همه چیز مرتب است. در غیر این صورت، مرورگر وب شروع به دانلود به‌روزرسانی‌ها می‌کند و پس از آن باید مرورگر را مجدداً راه‌اندازی کنید تا نصب کامل شود.




بررسی به‌روزرسانی‌های اپرا



  1. دکمه منوی Opera را انتخاب کنید و به بخش بروید "ارجاع".



  2. اینجا در بخش "نسخه"، باید مطمئن شوید که آخرین نسخه اپرا را روی رایانه خود دارید، اگر به روز رسانی ها شناسایی شوند، سیستم از شما می خواهد که آنها را نصب کنید.




در حال بررسی به‌روزرسانی برای موزیلا فایرفاکس



  1. بر روی دکمه منوی مرورگر در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و سپس نماد علامت سوال را در پایین پنجره پاپ آپ انتخاب کنید.



  2. در پنجره کمکی، مورد را انتخاب کنید "درباره فایرفاکس".



  3. وضعیت نسخه فایرفاکس شما روی صفحه نمایش داده می شود. در مورد ما، این جدیدترین است، اما ممکن است نسخه شما حاوی به‌روزرسانی باشد که باید نصب شود.




اگر به‌روزرسانی‌هایی برای مرورگر وب شما یافت شد، حتماً یک دقیقه وقت بگذارید و آن را نصب کنید. به احتمال زیاد این مراحل ساده به روز رسانی فلش پلیر را با موفقیت نصب می کند.

گزینه 3: فلش پلیر را دوباره نصب کنید



بر کسی پوشیده نیست که Adobe Flash Player یک افزونه بسیار ناپایدار است که اغلب در رایانه های کاربران شروع به خرابی می کند. و به همین دلیل است که با این راه حل نصب مجدد افزونه را به شما پیشنهاد می کنیم.

  1. برای انجام این کار، منو را باز کنید "صفحه کنترل" و به بخش بروید "برنامه ها و ویژگی های".



  2. لیستی از برنامه های نصب شده روی صفحه نمایش داده می شود که در میان آنها باید Flash Player را پیدا کنید، روی برنامه کلیک راست کرده و به «آموزش».



    اگر دو نسخه از Flash Player را روی رایانه خود نصب کرده اید، باید هر دو نسخه را حذف کنید.

  3. پس از اتمام حذف Flash Player، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید تا مطمئن شوید. تنها پس از این، اقدام به دانلود و نصب آخرین نسخه فلش پلیر کنید که لینک دانلود آن در انتهای مقاله قرار دارد.

  4. پس از اتمام نصب، فراموش نکنید که مرورگر خود را مجددا راه اندازی کنید. اگر نصب با موفقیت انجام شد، به این معنی است که شما خودتان افزونه را به روز کرده اید. پس از آن، شما نباید مشکلی در به روز رسانی خودکار آن داشته باشید.


گزینه 4: غیرفعال کردن آنتی ویروس



در موارد نسبتاً نادر، فلش پلیر ممکن است توسط آنتی ویروس به عنوان یک تهدید بالقوه پذیرفته شود، به این معنی که شما باید این احتمال را از طریق غیرفعال کردن آنتی ویروس برای مدتی بررسی کنید و سپس بررسی کنید که آیا Flash Player به روز شده است یا خیر.

اگر این عمل به حل مشکل کمک کرد، باید تنظیمات آنتی ویروس را باز کنید و Flash Player را به لیست حذف آنتی ویروس اضافه کنید تا اقدامات محافظتی در آینده روی این افزونه اعمال نشود.

گزینه 5: نصب مستقیم فلش پلیر



این امکان وجود دارد که افزونه به اشتباه روی رایانه شما نصب شده باشد که در نتیجه به روز رسانی خودکار آن غیرممکن می شود. این مشکل ممکن است ناشی از استفاده از نصب‌کننده وب افزونه باشد که به‌طور پیش‌فرض زمانی که کاربران سعی می‌کنند Flash Player را در رایانه خود دانلود کنند، دانلود می‌شود.

در این مرحله از شما دعوت می کنیم تا نصب کننده مستقیم افزونه را مخصوص نسخه مرورگر و سیستم عامل خود دانلود کنید. آنها در وب سایت رسمی Adobe توزیع شده اند.

  1. اول از همه، شما باید تمام نسخه های موجود فلش پلیر را همانطور که در بالا توضیح داده شد از رایانه خود حذف کنید. پس از حذف کامل، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید.

  2. این لینک http://lumpics.ru/goto/https://www.adobe.com/ru/products/flashplayer/distribution3.html را به سایت دانلود مستقیم نصب کننده Flash Player دنبال کنید و توزیع مناسب را با توجه به مرورگر خود انتخاب کنید. در حال استفاده هستند.



  3. توزیع را راه اندازی کنید و Flash Player را روی رایانه خود نصب کنید.


گزینه 6: فعالیت ویروسی



در موارد نادر، فعالیت ویروس ممکن است در نصب خودکار به‌روزرسانی‌ها برای Flash Player اختلال ایجاد کند. برای بررسی این موضوع، باید یک اسکن سیستم را انجام دهید.

  1. عملکرد اسکن را در آنتی ویروس خود اجرا کنید یا از یک ابزار رایگان ویژه استفاده کنید Dr.Web CureIt. لطفاً توجه داشته باشید که باید کامل ترین اسکن موجود را انجام دهید.

  2. اگر در نتیجه اسکن، ویروس هایی در رایانه شما یافت شد، باید آنها را قرنطینه یا ضدعفونی کنید و سپس مطمئن شوید که رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید.

  3. پس از این، باید Flash Player را به درستی کار کنید - برای انجام این کار، باید آن را از رایانه خود حذف کنید و سپس آن را مجدداً در رایانه خود نصب کنید (نحوه انجام این کار در بالا توضیح داده شد).
اینها تقریباً همه توصیه هایی هستند که می توانند به عیب یابی مشکلات مربوط به به روز رسانی خودکار افزونه Flash Player کمک کنند.

فلش پلیر را به صورت رایگان دانلود کنید


آخرین نسخه برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید
https://get.adobe.com/ru/flashplayer/otherversions/
14 نوامبر 2017 6
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 11:26
    قبلاً همیشه مشکلات زیادی با Flash Player وجود داشت ، اکنون همه چیز خوب است.
  2. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 15:27
    خیلی سریع مشکلمو حل کردم! با تشکر از شما برای چنین مقاله خوب و آموزنده! 
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 16:24
    حیف که فلش پلیر دیگه کار نمیکنه بازنشسته شد
  4. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 22:59
    من فکر نمی کردم که این سایت بتواند به حل چنین مشکل بزرگی کمک کند