FreePrograms.me

چگونه پلاگین Adobe Flash Player را در مرورگر فعال کنیم؟

Как в браузере включить плагин Adobe Flash Player?

قبلاً بیش از یک بار گفته شده است که یک خط از بیشترین وجود دارد مرورگرهای محبوب، اما مواردی هستند که چندان محبوب نیستند. مرورگرهای مدرن از بسیاری جهات بسیار شبیه هستند. بنابراین، بسیاری از آنها بر روی یک موتور ساخته شده اند. و آنچه قطعاً بسیاری از مرورگرها را متحد می کند این است که بسیاری از آنها از پلاگین های مشابهی استفاده می کنند. پلاگین ها برای چیست؟ البته، برای گسترش عملکرد. به عنوان مثال، هر مرورگر مدرن یک پلاگین به نام پلاگین دارد ادوبی فلش پلیر. این به مرورگر شما اجازه می دهد تا برنامه های پویا را نمایش دهد، با محتوای مرتبط با Adobe Flash Player کار کند، و همچنین برخی از انواع ویدیوها را پخش کند.

اغلب، پلاگین Adobe Flash Player در مرورگرها غیرفعال می شود. چنین مواردی قبلاً در وب سایت ما مورد بحث قرار گرفته و نحوه فعال کردن این افزونه در برخی از مرورگرها به تفصیل شرح داده شده است. اگر مرورگر خود را در این لیست پیدا نکردید، دستورالعمل های کلی برای فعال کردن این افزونه در زیر ارائه می شود.

در هر صورت، باید به تنظیمات مرورگر خود بروید. و در اینجا باید تنظیمات افزونه هایی که باید متصل شوند را پیدا کنید. اغلب آنها در بخش تنظیمات پیشرفته قرار دارند. هنگامی که پلاگین ها را در مرورگر خود پیدا کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Adobe Flash Player را فعال کنید.

به هر حال، در برخی از مرورگرها می توانید با استفاده از روش دیگری به منوی افزونه ها بروید. در نوار آدرس مرورگر خود باید درخواست زیر را بنویسید: نام مرورگر:://plugins. به عنوان مثال در مرورگر گوگل کروم به نظر می رسد این است: chrome://plugins. در اینجا به دنبال افزونه Adobe Flash Player نیز می گردید و آن را فعال می کنید. افزونه Adobe Flash Player امروزه تقریباً در هر مرورگر موجود است. اگر بخواهید آن را فعال کنید، انجام آن بسیار آسان است.
27 جولای 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 12:05
    با تشکر از مقاله، من هنوز نتوانستم این فلش پلیر احمقانه را روشن کنم.