FreePrograms.me

پلاگین Adobe Flash Player در مرورگر موزیلا فایرفاکس خراب می شود. چه باید کرد؟

Крах плагина Adobe Flash Player в браузере Mozilla Firefox. Что делать?

مانند هر مرورگر دیگری، می توانید افزونه ها و افزونه های مختلفی را نصب کنید. و احتمالا یکی از مهم ترین افزونه های این مرورگر است پلاگین Adobe Flash Player. در اصل، این افزونه در ابتدا باید در هر مرورگر مدرنی وجود داشته باشد. برخی از کاربران مرورگر موزیلا فایرفاکس ما با خطای زیر مواجه شدیم: "افزونه Adobe Flash خراب شد." امروز متوجه خواهیم شد که این خطا چیست و چگونه آن را برطرف کنیم. در بیشتر موارد، زمانی که پلاگین Adobe Flash به طور ناگهانی از کار می افتد، این پیام ظاهر می شود. اولین کاری که باید در این شرایط انجام دهید این است که به سادگی صفحه را دوباره بارگذاری کنید. خیلی اوقات این کمک می کند.

اگر Adobe Flash همچنان به خرابی خود ادامه می دهد، ارزش آن را دارد که آن را به آخرین نسخه به روز کنید. این می تواند کمک کند.

اما چگونه می توانید ارتباط افزونه Adobe Flash را در مرورگر موزیلا فایرفاکس بررسی کنید؟ انجام آن بسیار آسان است. باید به آدرس مراجعه کنید https://www.mozilla.org/ru/plugincheck. در صفحه ای که برای شما باز می شود، می توانید ارتباط همه را بررسی کنید پلاگین های مرورگر موزیلااز جمله پلاگین Adobe Flash. همچنین شایان ذکر است که پس از به روز رسانی افزونه، باید مرورگر را مجددا راه اندازی کنید.

خیلی اوقات، خطای خرابی افزونه Adobe Flash به این دلیل رخ می دهد که شتاب سخت افزاری را فعال کرده است. همانطور که متوجه شدید، باید شتاب را غیرفعال کنید. این کار به صورت زیر انجام می شود.

برای شروع، به صفحه بروید https://helpx.adobe.com/flash-player/kb/video-playback-issues.html. صفحه را اسکرول کنید تا لوگوی فلش پلیر را ببینید. روی آن راست کلیک کرده و "پارامترهای". در نتیجه، یک پنجره کوچک باید باز شود که در آن باید علامت مورد را بردارید"فعال کردن شتاب سخت افزار"پس از این مراحل باید مرورگر موزیلا را مجددا راه اندازی کنید.
Крах плагина Adobe Flash Player в браузере Mozilla Firefox. Что делать?
اگر با مشکل توضیح داده شده در این مقاله مواجه شدید، سعی کنید آن را با استفاده از یکی از روش های توضیح داده شده در اینجا حل کنید.
13 سپتامبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 16:05
    من افزونه را آپدیت کردم و خطا ناپدید شد. بابت مقاله از شما متشکرم.