FreePrograms.me

تنظیم مجدد سطح جوهر در چاپگر Epson L110

Сброс уровня чернил на принтере Epson L110
بسیاری از چاپگرها به گونه ای طراحی شده اند که فقط از مواد مصرفی تولیدکنندگان خاص برای چاپ استفاده می شود. برای انجام این کار، پس از پر شدن چاپگر، کلیدهای روی برچسب کارتریج بررسی می شوند و تنها پس از آن دستگاه چاپ شروع به کار می کند. همین موضوع در مورد دستگاه های Epson L110 نیز صدق می کند.

برای دور زدن این بررسی و امکان استفاده از جوهر چاپگر مشابه که توسط تولید کنندگان دیگر توسعه یافته است، نرم افزار خاصی وجود دارد که به شما امکان می دهد سطح جوهر را در چاپگرها تنظیم مجدد کنید. یک نمونه از اینها ابزار PrintHelp است. می توانید PrintHelp را از این لینک دانلود کنید

https://drive.google.com/open?id=0BwFWhconSKDONGhWSFJuSVpfbWc

تنظیم مجدد سطوح جوهر
  1. برنامه را روی کامپیوتر خود نصب کنید (با سیستم عامل کار می کند ویندوز XP и ویندوز 7).
  2. چاپگر را به رایانه خود وصل کنید.
  3. ابزار را راه اندازی کنید و دستگاه مورد استفاده خود را در سمت چپ پنجره برنامه انتخاب کنید، سپس کلیک کنید خواندن سطوح جوهر.

    Сброс уровня чернил на принтере Epson L110


  4. منتظر بمانید تا برنامه نتیجه را چاپ کند.



  5. در مرحله بعد، روی دکمه کلیک کنید تنظیم مجدد سطح جوهر.



  6. کمی صبر کنید (معمولا چند ثانیه طول می کشد). اعلانی مبنی بر اینکه تنظیم مجدد سطح جوهر کامل شده است در پایین پنجره برنامه ظاهر می شود.



سطح جوهر بازنشانی شده است. برای بررسی، می توانید دوباره روی آن کلیک کنید خواندن سطوح جوهر. امیدواریم این اطلاعات به شما کمک کرده باشد که سطح جوهر را در چاپگر Epson L110 خود بازنشانی کنید.
https://drive.google.com/open?id=0BwFWhconSKDONGhWSFJuSVpfbWc
06 جولای 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. سرگئی
    12 دسامبر 2017 18:25
    سلام! می نویسید که دارید L110 را ریست می کنید و در مثال L100 نشان می دهید/ L110 را دوباره تنظیم می کنید و سپس نشان می دهید که چگونه این کار را انجام می دهید. L100 بدون مشکل ریست میشه برعکس 110.هیچکس حتی 100 هم سوال نمیپرسه. من حتی نمی توانم سطح جوهر را با استفاده از ajuprogram بازنشانی کنم.
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:36
    من آن را امتحان کردم، به من کمک نکرد، بیشتر به دنبال راه حل خواهم بود، از تلاش شما متشکرم