FreePrograms.me

تنظیم مجدد شمارنده پوشک در چاپگر Canon Pixma MG2440

Обнуляем счетчик памперса на принтере Canon Pixma MG2440

در واقع در اینجا صحبت از پوشک مخصوصی است که در چاپگرهای جوهرافشان استفاده می شود. این پد جوهر زباله را جذب می کند و در واقع می تواند بیش از حد پر شود. اگر مطمئن هستید که پوشک چاپگر شما پر نیست، می توانید شمارنده اش را ریست کنید. و ما به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را انجام دهید. برای تنظیم مجدد پد جوهر زباله، می توانید از برنامه های شخص ثالث استفاده کنید. تعداد مناسبی از اینها ایجاد شده اند و برخی از آنها قبلاً ایجاد شده اند در وب سایت ما بررسی شده است. اما می توانید با استفاده از چاپگر شمارنده را بازنشانی کنید. ما به شما خواهیم گفت که چگونه این فرآیند را در چاپگر Canon Pixma MG2440 انجام دهید.

برای تنظیم مجدد شمارنده پوشک در این مدل چاپگر، باید چند مرحله ساده را انجام دهید. اول از همه، چاپگر را با فشار دادن دکمه خاموش کنید قدرت. سپس با فشار دادن همان دکمه و نگه داشتن دکمه چاپگر را روشن کنید ادامه (مثلث قرمز در یک دایره). سپس چراغ چاپگر باید سبز شود.

در این لحظه باید دکمه را رها کنید ادامه، اما از نگه داشتن دکمه پاور دست نکشید قدرت. در این مرحله به سادگی دکمه را دو بار فشار دهید ادامهو سپس هر دو دکمه را رها کنید. و بلافاصله دکمه را چهار بار پشت سر هم فشار دهید ادامه.

بلافاصله پس از انجام عمل قبلی، باید یک بار دکمه را فشار دهید قدرت. با این کار تأیید می شود که شمارنده جوهر ضایعات تنظیم مجدد شده است. اگر مطمئن هستید که پوشک چاپگر شما هنوز پر نشده است، می توانید آن را بازنشانی کنید. نحوه انجام این کار برای چاپگر Canon Pixma MG2440 را در این مقاله خواهید دید.
01 مه 2016 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. михаил
    27 سپتامبر 2016 10:52
    چاپگر بعد از این دستکاری ها روشن نمی شود
  2. سرگئی
    26 آوریل 2017 09:44
    آیا مطمئن هستید که این روی همه پرینترهای این مدل کار می کند؟ یا هنوز باید سیستم عامل چاپگر را که تحت آن کار می کند روشن کنم؟
  3. کیت.15
    27 آوریل 2017 08:54
    سرگئی، در زمان نوشتن، تنظیم مجدد پوشک روی همه سیستم عامل کار کرد. ما نمی توانیم در مورد آخرین نسخه ها توصیه کنیم - باید با سازنده بررسی کنید.
  4. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 22:12
    چاپگر من کار نمی کند، پس از به روز رسانی کارتریج چه کاری باید انجام دهم؟