FreePrograms.me

PrintHelp - برنامه ای برای تنظیم مجدد شمارنده پوشک چاپگر

PrintHelp - программа для сброса счетчика памперса принтера

چاپگر از مقدار قابل توجهی جوهر برای تمیز کردن هد استفاده می کند. و این تنها یک نمونه از بسیاری دیگر است. اگر به یک نتیجه برسیم ، چنین جوهری به اصطلاح به پوشک چاپگر ختم می شود. اغلب چاپگر گزارش می دهد که چنین است پوشک پر است، اما این دور از مورد است. به دلیل این سرریز نادرست است که بسیاری از کاربران به اصطلاح به تنظیم مجدد پوشک متوسل می شوند. شایان ذکر است که چاپگرها اغلب سنسورهای پرکننده چاپگر داخلی ندارند و اغلب از یک روش نرم افزاری ساده استفاده می کنند: به سادگی شمارش تعداد صفحات چاپ شده.

به راحتی می توان حدس زد که این روش کاملاً دقیق نیست. اما نباید فوراً یک پوشک جدید بخرید، می توانید شمارنده پوشک را به صورت برنامه ریزی شده تنظیم مجدد کنید. برای این کار می توانید از یک برنامه فوق العاده به نام PrintHelp استفاده کنید.

این برنامه دارای تعدادی عملکرد است. می تواند وضعیت فعلی جوهر شمار ضایعات را بررسی کند، به تمیز کردن هد چاپ، انجام آزمایش تغذیه کاغذ و موارد دیگر کمک کند. و البته با کمک این برنامه به راحتی می توانید شمارنده پوشک چاپگر را بازنشانی کنید. اگر نیاز به تنظیم مجدد پوشک شمار چاپگر دارید، از یک برنامه عالی برای این منظور استفاده کنید. اما از این سوء استفاده نکنید، زیرا در واقع پر کردن بیش از حد پوشک با جوهر مملو از عواقب است.

PrintHelp را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://printhelp.info/ دانلود کنید
22 آوریل 2016 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. مایکل
    10 مه 2017 13:20
    این برنامه رایگان است، اما شما باید 186 گریونا (400 روبل) برای کلید آن در هر بار تنظیم مجدد بپردازید! مثل خرید ماشین با کنتور بنزین است: اگر 10 بار پر کنید، برای تنظیم مجدد کنتور پول پرداخت می کنید. تجارت راهزن.
    آیا برنامه ای گرانتر اما بدون کلید وجود دارد؟
  2. صفر
    6 دسامبر 2023 10:28
    من این برنامه را دوست داشتم و اکنون پول کمتری برای نگهداری چاپگرم خرج می کنم.
  3. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 13:48
    برنامه خیلی خوبه! من همیشه از آن استفاده می کنم! من او را می پرستم! متشکرم
  4. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 22:39
    پس از یکی از این برنامه‌ها، چاپگر من از کار افتاد، بنابراین به همه کسانی که می‌خواهند کاری با چاپگر من انجام دهند اعتماد ندارم.