FreePrograms.me

چاپ عکس با Epson Easy Photo Print

Печатаем фотографии с программой Epson Easy Photo Print

امروز نیز می توان این کار را انجام داد. اما بیشتر ما در خانه پرینتر داریم. و از آنجایی که امروزه تقریباً هر عکسی بر روی یک دستگاه الکترونیکی ایجاد می شود، می توانید به کمک چاپگر متوسل شوید. برای چاپ عکس های خوب، باید یک چاپگر رنگی و کاغذ عکس مناسب داشته باشید. اگر در خانه دارید چاپگر اپسون و شما مشتاق چاپ عکس روی آن هستید، پس اول از همه باید چند کار را انجام دهید. اول از همه، توصیه می شود کاغذ عکس خریداری کنید. و ارزش دانلود یک برنامه دستیاری را دارد که فرآیند چاپ عکس در این مدل چاپگر را آسان تر می کند.

Epson Easy Photo Print دقیقاً چنین برنامه ای است. با استفاده از این برنامه می توانید عکس ها را روی کاغذ با هر اندازه ای چاپ کنید. علاوه بر این، می توانید تنظیمات مورد نیاز خود را از قبل تنظیم کنید و سپس شروع به چاپ عکس کنید. همچنین می توانید عکس ها را با یک کلیک چاپ کنید. همچنین شایان ذکر است که این اپلیکیشن با سیستم عامل های محبوب سازگار است. می توانید Epson Easy Photo Print را از لینک زیر دانلود کنید v مرورگر lyubomبر روی کامپیوتر شما نصب شده است. باور کنید، هنگام چاپ عکس روی چاپگر اپسون، دستیار ضروری شما خواهد بود.

Epson Easy Photo Print را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید
04 مه 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. صفر
    6 دسامبر 2023 09:46
    آیا می توان یک برنامه رایگان برای چاپ عکس روی چاپگر دانلود کرد؟ من مقاله را خواندم و متوجه نشدم لینک کجاست؟ یا فقط می توانید از سایت دانلود کنید؟
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 22:09
    من هرگز سعی نکردم عکس ها را از طریق چاپگر چاپ کنم، اما این مقاله به من اشاره می کند که باید تلاش کنم