FreePrograms.me

تنظیم مجدد شمارنده پوشک در چاپگر Epson l110

Сбрасываем счетчик "папмерса" в принтере Epson l110

یکی از محبوب ترین دستگاه های جانبی چاپگر است. تقریباً در هر خانه ای یافت می شود. پرینترهای لیزری و جوهرافشان وجود دارد. اگر یک چاپگر جوهر افشان دارید، احتمالاً با کلمه "پوشک چاپگر" آشنا هستید. این یک پوشک بچه نیست، بلکه یک پد جاذب در چاپگر است. هدف اصلی آن جمع آوری جوهر پمپ شده و لخته های غیر ضروری آن است. هنگامی که "پوشک" چاپگر پر است، خود دستگاه کار نمی کند. در این شرایط باید خود واشر را تعویض کنید یا واشر قدیمی را تمیز کنید. همچنین می توانید شمارنده پوشک را بازنشانی کنید.

واقعیت این است که بسیاری از چاپگرها دارای شمارنده پوشک هستند. مقدار جوهر آزاد شده در حین پمپاژ را در نظر می گیرد و به محض نزدیک شدن به حداکثر مقدار شمارنده، چاپگر مسدود می شود. امروز به شما خواهیم گفت که چگونه پوشک را در چاپگر اپسون L110 تنظیم مجدد کنید.

اول از همه، شما باید برنامه SSC Service Utility را دانلود کنید. می توانید آن را دانلود کنید v مرورگر lyubom لینکی را که در انتهای مقاله خواهید یافت دنبال کنید. در مرحله بعد برنامه را نصب و اجرا کنید. اکنون باید برنامه را برای چاپگر مورد نیاز خود پیکربندی کنیم.

یک تنظیم نمونه برای چاپگر در تصویر زیر نشان داده شده است. فقط باید چاپگر خود یعنی Epson L110 را انتخاب کنید.
Сбрасываем счетчик "папмерса" в принтере Epson l110


پس از انتخاب چاپگر، به "مانیتور جوهر" در این پنجره باید بر روی دکمه “کلیک کنیدبروزبرای نمایش اطلاعات مربوط به وضعیت چاپگر فعلی. در پایین پنجره پیام "اشکال"و"سرریز شمارنده'.


پس از انجام تمام مراحل بالا، باید برنامه را ببندید. پس از آن، باید در سینی روی دسکتاپ ظاهر شود. باید روی آیکون برنامه کلیک راست کرده و “ساعت شمار" و در اینجا می توانید مقدار فعلی را ببینید.


خواهید دید که آیا پوشک چاپگر شما پر است یا خیر، و اگر پر است، می توانید شمارش کنید که قبل از سرریز شدن آن چقدر باقی مانده است. پس از بررسی این اطلاعات، دوباره بر روی نماد برنامه SSC Service Utility کلیک راست کنید. ما به مورد اشاره می کنیم "ساعت شمار"و دکمه را فشار دهید"شمارنده کار را ریست کنید" پس از تکمیل این اقدامات، باید دوباره تنظیم مجدد شمارنده را تأیید کنید. و در پایان فقط باید سیستم و چاپگر را راه اندازی مجدد کنید. این فرآیند بازنشانی پوشک را در چاپگر اپسون L110 تکمیل می‌کند.

SSC Service Utility را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.ssclg.com/epson.shtml دانلود کنید
24 فوریه 2016 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ولادیمیر
    5 ژانویه 2017 15:33
    من تعجب می کنم که نویسنده L110 را در مدل های چاپگر پشتیبانی شده از کجا پیدا کرده است؟!
  2. آناتولی
    8 آوریل 2017 06:37
    و روی 8K هم کار نمیکنه.
  3. آهلو
    آهلو
    4 دسامبر 2023 22:10
    الان خیلی سریع شمارنده رو ریست کردم! مقاله را دوست داشتم!