FreePrograms.me

ویرایشگر ویدیوی VivaVideo را در گوشی اندرویدی خود دانلود کنید

Скачиваем видеоредактор VivaVideo на телефон с ОС Android

در حال حاضر برنامه های مختلفی برای گوشی های هوشمند مدرن ایجاد شده است. و اگر به دنبال یک برنامه عالی هستید که ویژگی های اساسی یک ویرایشگر ویدیو را در اختیار شما قرار دهد، به جای درستی آمده اید. امروز ما در مورد چنین برنامه ای به شما خواهیم گفت که VivaVideo Pro نام دارد. فوراً متذکر می شوم که VivaVideo Pro نسخه کامل این برنامه است و پولی است. برخلاف نسخه رایگان VivaVideo، این نسخه ویژگی هایی مانند ذخیره ویدیوهای با طول نامحدود را ارائه می دهد و پس از ذخیره، هیچ واترمارکی روی ویدیو وجود نخواهد داشت.

بنابراین، برنامه VivaVideo Pro چه چیزی را در خود پنهان می کند؟ در واقع امکانات و ابزارهای جالب زیادی دارد. اما اجازه دهید به موارد اصلی بپردازیم. بیایید با ویرایشگر ویدیو شروع کنیم.

این شامل ابزارهای ویرایش اولیه است که استفاده از آنها بسیار آسان است. به عنوان مثال، می‌توانید ویدیوها را در استوری‌بورد ویرایشی کوتاه و ادغام کنید. و البته می توانید از افکت های مختلفی در ویدیوی خود استفاده کنید. و بیش از 200 مورد از آنها وجود دارد شما همچنین می توانید از عکس های خود فیلم ایجاد کنید. ابزارهای زیادی در این اپلیکیشن وجود دارد و مطمئناً هر کاربری چیزی مخصوص به خود پیدا خواهد کرد.

همچنین لازم به ذکر است که آثار خلق شده را می توان بلافاصله در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. به عنوان مثال، فیس بوک، یوتیوب، اینستاگرام، واتس اپ، فیس بوک مسنجر و حتی می توان از طریق ایمیل به اشتراک گذاشت. کدام نسخه از برنامه VivaVideo را روی گوشی خود دانلود کنم؟ این به شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید. در انتهای مقاله پیوندهایی به هر دو نسخه پولی و رایگان برنامه پیدا خواهید کرد.

VivaVideo Pro را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید

VivaVideo Free را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید
20 مه 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. صفر
    6 دسامبر 2023 09:43
    این یک ویرایشگر ویدیوی عالی است، ابزارها و ویژگی های زیادی در آن وجود دارد.
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:51
    به نظر می رسد که می توانید به راحتی ویدیوهای Viva را از رایانه خود در تلفن خود بارگیری کنید