FreePrograms.me

برنامه اندروید ZenMate

Приложение ZenMate  для Android

به عنوان مثال، برنامه های حفاظت از ترافیک به ویژه محبوب عبارتند از راه حل محبوب ZenMate. این برنامه به عنوان افزونه برای مرورگرها نیز موجود است. ما هم برنامه و هم برنامه افزودنی را توضیح دادیم، اما اینها همه نسخه های کامپیوتری بودند. امروز در مورد ZenMate برای گوشی های اندرویدی به شما خواهیم گفت. بیایید به یاد بیاوریم که چرا برنامه ها و برنامه های افزودنی از این نوع مورد نیاز است. اول از همه، با استفاده از آنها می توانید آدرس IP خود را مخفی کنید. و این به نوبه خود امکان دسترسی به آن دسته از سایت هایی را فراهم می کند که برای مثال در کشور یا ارائه دهنده شما ممنوع هستند.

ZenMate به دلیل رابط کاربری ساده و بصری آن محبوبیت زیادی به دست آورد. برای مخفی کردن آدرس IP خود، فقط باید یک سرور کشور (موجود در برنامه) را انتخاب کنید و تمام ترافیک شبکه از سروری که انتخاب کرده اید عبور می کند.

سرورهای کشور زیادی در برنامه وجود ندارد، اما شایان ذکر است که همه آنها به خوبی کار می کنند. برخلاف بسیاری از برنامه های مشابه، استفاده از سرورهای ZenMate سرعت مرور اینترنت شما را کاهش نمی دهد.

بنابراین، چگونه می توان از این برنامه استفاده کرد؟ برای شروع کافیست آن را روی گوشی خود نصب کنید. لینک دانلود در انتهای مقاله موجود است. سپس آن را راه اندازی می کنید، کشور خود را انتخاب می کنید و از طریق سرور مورد نظر خود به اینترنت دسترسی پیدا می کنید. توسعه دهندگان ZenMate عملکرد آن را بهتر و بهتر می کنند. و امروز این برنامه در حال حاضر برای گوشی های هوشمند اندرویدی در دسترس است.

ZenMate را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zenmate.android#
01 مارس 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 13:40
    برنامه ZenMate خیلی سریع دانلود شد! مشکلی نیست! آثار بزرگ! 
  2. خاک رس
    6 دسامبر 2023 14:22
    Zenmate یک برنامه خوب برای محافظت از ترافیک است که می توانید آدرس IP خود را پنهان کنید و از سایت های مسدود شده در روسیه بازدید کنید.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:50
    سرویس عالی VPN zenmate مدت زیادی است که از آن استفاده می کند و به ورود به بازی هایی مانند کلش آف کلنز کمک می کند.