FreePrograms.me

دانلود EaseUS Data Recovery Wizard Free 17.0.0.0

Скачать EaseUS Data Recovery Wizard Free 17.0.0.0


کامپیوتر یکی از مهم ترین وسایل برای هر کاربر است که هر روز اطلاعات مهم جدیدی روی آن ذخیره می شود. متأسفانه، حذف اطلاعات به آسانی ذخیره آن در رایانه است، اما کاربران اغلب با بازیابی مشکل دارند. EaseUS Data Recovery Wizard Free برنامه ای است که به شما امکان می دهد فایل های پاک شده را به سرعت از رایانه خود بازیابی کنید.

EaseUS Data Recovery Wizard Free یک ابزار اشتراک‌افزار برای بازیابی فایل‌های پاک‌شده است که به شما امکان می‌دهد از سیستم عامل ویندوز را نصب کرد اکثر انواع فایل های کاربری

ویژگی های کلیدی EaseUS Data Recovery Wizard Free:

  • این ابزار به شما امکان می دهد فرمت های مختلف گرافیکی را بازیابی کنید.

  • بازیابی آسان اسناد (ورد، اکسل، PDF و غیره.)؛

  • بازیابی ایمیل برای مشتریان ایمیل مانند چشم انداز و Outlook Express.

  • بازیابی ضبط های صوتی با فرمت های مختلف؛

  • کار با بازیابی انواع مختلف فیلم های ضبط شده؛

  • بازیابی آرشیو؛

  • نسخه رایگان این برنامه به شما امکان بازیابی 1024 مگابایت داده را می دهد.

  • صادرات وضعیت اسکن؛

  • یک فرآیند بازخورد ساده در صورت بروز مشکل در برنامه؛

  • این برنامه از زبان روسی پشتیبانی نمی کند، اما این کمبود به دلیل رابط کاربری بسیار راحت و فکر شده برنامه احساس نمی شود.


برای بازیابی اطلاعات در رایانه چه چیزی لازم است؟

1) رایانه دارای ویندوز XP یا بالاتر.

2) EaseUS Data Recovery Wizard Free بر روی کامپیوتر شما نصب شده است.

3) دستورالعمل های بعدی را با دقت دنبال کنید.

چگونه اطلاعات را در کامپیوتر بازیابی کنیم؟

1. EaseUS Data Recovery Wizard را به صورت رایگان اجرا کنید. پنجره اصلی برنامه بر روی صفحه نمایش داده می شود که در آن به طور پیش فرض انواع فایل هایی که توسط برنامه بازیابی می شوند بررسی می شوند. اگر به بازیابی، به عنوان مثال، فقط اسناد نیاز دارید، تیک انواع فایل های باقیمانده را بردارید تا رایانه خود را سریعتر اسکن کنید.

Скачать EaseUS Data Recovery Wizard Free 17.0.0.0



2. درایوهای محلی شما که اطلاعات روی آنها ذخیره شده است روی صفحه نمایش داده می شود. کادر کنار درایو محلی که برای روند بازیابی استفاده می شود را علامت بزنید و روی دکمه کلیک کنید اسکن کنید. این روش به شما این امکان را می دهد که تمام پوشه هایی را که روی دیسک انتخاب شده هستند یا وجود دارند را پیدا کنید.



3. ممکن است سیستم به شما اطلاع دهد که برخی از پوشه ها شناسایی نشده اند. در این مورد، شما باید به اسکن عمیق متوسل شوید، که به شما امکان می دهد دیسک را به طور کامل بررسی کنید. برای شروع، فقط باید یک دکمه را فشار دهید "بررسی عمیق".



لطفاً توجه داشته باشید که اسکن عمیق ممکن است زمان زیادی طول بکشد، بنابراین آماده باشید که مدت طولانی برای تکمیل آن صبر کنید.

4. پس از اتمام اسکن، می توانید مستقیماً به خود روند بازیابی ادامه دهید. در قسمت سمت چپ پنجره، شاخه ای از درایو انتخاب شده با پوشه هایی که از آن می آیند نمایش داده می شود. با کلیک بر روی علامت های کوچک کوچک، می توانید پوشه ها را باز کنید، که به نوبه خود، پوشه های پنهان در آنها را نشان می دهد.

کادرهای کنار پوشه‌هایی که فایل‌ها از آن‌ها بازیابی می‌شوند را علامت بزنید. هنگامی که تمام پوشه های لازم علامت گذاری شدند، می توانید شروع کنید بازیابی فایلبا فشردن دکمه "بازیابی".



5. برنامه از شما می خواهد که پوشه ای را که فایل های بازیابی شده در آن ذخیره می شوند را مشخص کنید. برای اینکه روند بازیابی به درستی پیش برود، توصیه نمی شود دیسکی را که رویه بازیابی از آن انجام می شود به عنوان محل ذخیره فایل ها مشخص کنید.



6. فرآیند اسکن آغاز خواهد شد که مدت زمان آن به تعداد فایل های بازیابی شده و همچنین تعداد پوشه های انتخاب شده بستگی دارد.

7. در پایان این روش، برنامه پنجره ای حاوی اطلاعاتی در مورد موفقیت عملیات، پوشه ای که فایل های بازیابی شده در آن ذخیره شده اند و همچنین تعداد مگابایت های موجود باقیمانده که می تواند برای بازیابی فایل رایگان استفاده شود را نمایش می دهد.



8. این برنامه همچنین به طور خودکار یک پنجره Windows Explorer را نمایش می دهد که تمام فایل ها و پوشه هایی را که برنامه قادر به بازیابی آنها بوده است نمایش می دهد.

این فرآیند بازیابی فایل را کامل می کند. این برنامه به طور کامل سیستم را اسکن می کند و به لطف آن اکثر فایل های حذف شده از رایانه بازیابی می شوند. اما باید توجه داشت که زمان بسیار کمی بین حذف فایل ها و مراحل بازیابی باید بگذرد، در غیر این صورت شانس بازگشت فایل ها به کامپیوتر شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

EaseUS Data Recovery Wizard را به صورت رایگان با استفاده از لینک زیر دانلود کنید:

 

04 سپتامبر 2023 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ویکتور الکساندرویچ
    13 ژوئن 2016 10:40
    همه چیز در این زندگی مفید است. من دیدم - این اصلی ترین چیز است.
  2. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 14:54
    من همه برنامه های مهم را در این برنامه می گذارم، چیز جالبی است
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 02:24
    چگونه این برنامه من را نجات داد، من فایل های بسیار مهمی را از روی کامپیوترم از محل کارم حذف کردم، اما توانستم بازیابی کنم 
  4. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 17:06
    برنامه جالب و مفید، بدون خرابی یا هر چیز دیگری به خوبی کار می کند