FreePrograms.me

چگونه فایل ها را پس از ویروس Vault بازیابی کنیم؟

Как восстановить файлы после вируса Vault?

اما هنوز مواردی وجود دارد که بدافزار یا ویروس کامپیوتری دور زدن تمام سطوح حفاظتی و ویروس هایی وجود دارند که غلبه بر آنها آسان است و مواردی هستند که مدت زیادی طول می کشد تا با آنها مقابله کنید. یکی از آنها ویروس Vault است. امروز در مورد چگونگی خلاص شدن از شر این ویروس مضر صحبت خواهیم کرد. Vault یک ویروس باج افزار است. این ویروس کامپیوتر را آلوده می کند و سپس شروع به رمزگذاری فایل های روی آن می کند. تقریباً همه فایل ها تحت تأثیر این ویروس قرار می گیرند و پس از آن .vault به پسوند آنها اضافه می شود. این ویروس تقریباً همه انواع اسنادی را که در رایانه خود دارید آلوده می کند. و نمی توانید با آنها کار کنید، زیرا وقتی بسیاری از آنها را باز می کنید، چیزی شبیه به این خواهید دید.
Как восстановить файлы после вируса Vault?


بیشتر اوقات، ویروس Vault از طریق ایمیل وارد رایانه شما می شود. فرض کنید آنچه را که در نگاه اول به نظر می رسد مهم است دریافت کرده اید و آن را باز می کنید. و در این نامه نوعی دلبستگی وجود دارد. با باز کردن آن، یک ویروس را روی رایانه خود راه اندازی می کنید.

به محض اینکه ویروس Vault را در رایانه خود کشف کردید، بلافاصله کار در اینترنت را متوقف کنید و سعی کنید پوشه ها را باز نکنید. شما می توانید ویروس را با استفاده از هر آنتی ویروس با کیفیت بالا یا سایر برنامه های مشابه حذف کنید، به عنوان مثال، ابزار درمانی Dr.Web CureIt. در این مرحله، نباید مشکلی وجود داشته باشد، زیرا Vault بسیار آسان است.

اما فایل ها آلوده باقی می مانند. در این حالت باید به پوشه Temp بروید. در آن فایل های زیر را مشاهده خواهید کرد: 3c21b8d9.cmd, fabac41c.js, VAULT.txt, Sdc0.bat, VAULT.KEY, CONFIRMATION.KEY. همه چیز را به جز دو مورد آخر و بعد از آن حذف کنید راه اندازی روشن و رجیستری کامپیوتر با استفاده از برنامه های CCleaner.

دو فایل آخر حذف نمی شوند زیرا فایل اول کلید رمزگذاری است و فایل دوم فایلی است که حاوی اطلاعاتی درباره تعداد فایل های رمزگذاری شده است. در شرایط ناامید کننده، این فایل ها به مهاجمان منتقل می شوند و آنها (در قبال هزینه) کلید رمزگشایی فایل ها را در اختیار شما قرار می دهند.

آیا امکان بازیابی مستقل فایل های رمزگذاری شده توسط ویروس Vault وجود دارد؟ در واقع، راه های بسیار کمی برای انجام این کار وجود دارد. اولین چیزی که می تواند در این مورد کمک کند بازگرداندن فایل ها به نسخه های قبلی است. اما همه رایانه ها این ویژگی را فعال نمی کنند.

اگر فایل ها در شبکه یا فضای ذخیره سازی ابری ذخیره شده اند، ارزش بررسی سطل های بازیافت را دارد. در بیشتر موارد فایل ها آنجا خواهند بود. ویروس Vault یک ابزار مخرب بسیار موذی است که پس از آن شانس کمی برای بازیابی فایل های آلوده وجود دارد.
25 دسامبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. یوریسوم
    26 مه 2016 12:01
    من با یک مشتری به این مزخرف برخوردم. به گفته او، او به سختی موفق شد این عفونت را از یک نامه راه اندازی کند.
    به نظر می‌رسد شرکت‌هایی که آنتی‌ویروس تولید می‌کنند واقعاً بد عمل می‌کنند و به همین دلیل در حال اختراع مزخرف هستند. جالب ترین چیز این است که چگونه با جمع آوری مبلغی از توسعه دهنده آنتی ویروسی که در اختیار دارید، آسیب را جبران کنید.
    پاسخ این است
    اما به هیچ وجه.
    من از طرف خودم اضافه می کنم. من خودم از ویندوز 8 تا حالا از آنتی ویروس استفاده نکردم. روی 7 کافیه از MS نصب کنی. قاعده اصلی این است که به طور تصادفی سر و صدا نکنید و به طور تصادفی کلیک نکنید. و حداقل آنچه را که سیستم می نویسد بخوانید و اگر مطمئن نیستید بگویید نه. اما اگر کاربر به جای مغز "MOSK" داشته باشد، هیچ آنتی ویروسی کمکی نخواهد کرد. کسپریچ و امثال آنها شیطان هستند!
  2. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 00:30
    همه چیز بازسازی شد! مقاله همه چیز را به وضوح و واضح می گوید! متشکرم