FreePrograms.me

چگونه یک فایل PDF باز کنیم؟

Чем открыть файл формата PDF?

انبوه فرمت های اسناد الکترونیکی برخی از کاربران را سردرگم می کند. از این گذشته، موارد زیر همیشه روشن نیست: چگونه یا با چه برنامه ای این یا آن سند را باز کنیم. امروز به سوال زیر می پردازیم: چگونه یک فایل را باز کنیم فرمت PDF? از آنجایی که قبلاً چندین بار در وب سایت ما ذکر شده است ، ما در مورد توضیحات دقیق این قالب نمی مانیم. فقط می توانیم یک بار دیگر بگوییم که این قالب امروزه بسیار محبوب است و در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

بیایید مستقیماً به سراغ برنامه هایی برویم که می توان از آنها برای باز کردن این فایل استفاده کرد. بیایید با محبوب ترین برنامه در این زمینه، یعنی Adobe Acrobat Reader شروع کنیم. این نرم افزار توسط شرکت سازنده فرمت PDF ساخته شده است.

اگر به دلایلی از Adobe Acrobat Reader راضی نیستید، می توانید از برنامه دیگری استفاده کنید. به عنوان مثال، با استفاده از برنامه های PDF سوماترا شما به راحتی می توانید هر فایل PDF را باز کنید. علاوه بر این، با استفاده از این برنامه می توانید با سایر فرمت های اسناد الکترونیکی کار کنید. با Sumatra PDF می توانید فرمت های فایل مانند ePub، MOBI، CHM، XPS، DjVu، CBZ و CBR را مشاهده کنید. اگر نیاز به باز کردن یک فایل PDF دارید، به سادگی یکی از برنامه های ارائه شده در این مقاله را دانلود کنید. هر یک از این برنامه ها فایل PDF را به راحتی باز می کند.

Adobe Acrobat Reader را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی https://get.adobe.com/ru/reader/ دانلود کنید

سوماترا PDF را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.sumatrapdfreader.org/download-free-pdf-viewer-ru.html دانلود کنید
14 دسامبر 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. خوابگاه
    خوابگاه
    27 ژانویه 2017 12:30
    خوب من یکی ندارم
  2. کیت.15
    27 ژانویه 2017 19:10
    سونیا، مقاله حاوی پیوندهایی برای دانلود برنامه ها است
  3. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 00:47
    موفق شدم بازش کنم! خیلی باحال برنامه ها عالی کار می کنند!