FreePrograms.me

بازیابی اطلاعات با استفاده از برنامه PhotoRec

Восстанавливаем данные с помощью программы PhotoRec

حذف تصادفی داده ها در سطل زباله، آسیب به رسانه ذخیره سازی - اینها تنها چند دلیل هستند که چرا می توانید داده های مهم را از دست بدهید. از چه طریق می تواند بازیابی اطلاعات حذف شده یا آسیب دیده تصادفی? ابزار اصلی برای این اهداف برنامه های تخصصی هستند که امروز در مورد یکی از آنها صحبت خواهیم کرد. این برنامه PhotoRec نام دارد و با کمک آن کاربران می توانند فایل های از دست رفته را بازیابی کنند. هر برنامه ای از این نوع فهرستی از فایل ها و داده های خاصی دارد که می تواند بازیابی کند. PhotoRec به شما کمک می کند اکثر فرمت های اصلی تصویر، فایل های صوتی، فرمت های اصلی اسناد الکترونیکی و حتی فرمت های آرشیو را بازیابی کنید.

با استفاده از برنامه PhotoRec می توانید اطلاعات از دست رفته را از حافظه دوربین دیجیتال، هارد دیسک و سی دی بازیابی کنید. در اینجا شایان ذکر است که برنامه مورد نظر تقریباً با تمامی سیستم عامل ها سازگار است.

یک نکته مهم این است که برنامه PhotoRec در حالت عملیاتی از دسترسی فقط خواندنی برای مثال برای بازیابی عکس ها از کارت های حافظه استفاده می کند. این به شما امکان می دهد تا احتمال آسیب به فایل های بازیابی شده را به حداقل برسانید.

اصل کار PhotoRec بسیار ساده است. شما برنامه را اجرا می کنید، سپس بخش هایی را که می خواهید اسکن کنید انتخاب کنید و در مورد تنظیمات جستجو تصمیم بگیرید. در مورد سایر تنظیمات، آنها را نمی توان در طول فرآیند بازیابی تغییر داد، زیرا تمام تنظیمات اولیه تنظیم شده در برنامه برای فرآیند بهینه هستند. بازیابی اطلاعات. در اینترنت می توانید تست های مقایسه ای PhotoRec را با سایر برنامه های مشابه پیدا کنید. و نتایج به سادگی شگفت انگیز است: PhotoRec چندین برابر بیشتر از هر برنامه دیگری اطلاعات از دست رفته را بازیابی می کند.

PhotoRec را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk_Download دانلود کنید
03 فوریه 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. کلایز
    6 دسامبر 2023 14:33
    برنامه بازیابی اطلاعات توسط افراد واقعاً باسواد اختراع شد. متشکرم.