FreePrograms.me

بازیابی عکس های پاک شده با Wise Data Recovery

Восстанавливаем удаленные фотографии программой Wise Data Recovery

بیایید به عکس ها نگاه کنیم. موافق باشید که هیچ کس از دست دادن اطلاعات مصون نیست. به عنوان مثال، همان عکس ها روی فلش مموری یا کارت SD شما ذخیره می شوند. ممکن است شما یا شخص دیگری به طور تصادفی آنها را حذف کنید، درایو فلش ممکن است به طور تصادفی قالب بندی شده است، کارت حافظه ممکن است آسیب ببیند - اینها همه موقعیت هایی نیستند که می توانند باعث از دست رفتن اطلاعات شوند. در مورد ما، این از دست دادن عکس است. اما عکس‌ها، مانند هر اطلاعات دیگری، در بیشتر موارد قابل بازیابی هستند. برای این کار باید از یک برنامه خاص استفاده کنید. یکی از بهترین برنامه ها برای بازیابی عکس از کارت حافظه قبلا در وب سایت ما بررسی شده است. به آن Recuva می گویند. اما برنامه های دیگری نیز وجود دارند که می توانند به طور موثر و نسبتاً سریع عکس ها را از کارت های حافظه بازیابی کنند. امروز در مورد برنامه Wise Data Recovery صحبت خواهیم کرد.

Wise Data Recovery یک برنامه رایگان و عالی برای بازیابی عکس های پاک شده است. با استفاده از این برنامه می توانید نه تنها عکس ها، بلکه تقریباً هر فایل حذف شده را نیز بازیابی کنید.

این برنامه روی کامپیوتر کار می کند با سیستم عامل ویندوز نصب شده است. زبان رابط انگلیسی است، اما این روند بازیابی فایل را با این برنامه پیچیده نمی کند. واقعیت این است که رابط برنامه بسیار ساده است. به عنوان مثال با یک کلیک بر روی آیتم مورد نظر، تمامی اطلاعات مربوط به فایل هایی که فکر می کردید حذف شده یا گم شده اند را دریافت خواهید کرد.

موافقت کنید که عکس‌هایی که باید بازیابی کنید می‌توانند در انواع مختلف رسانه باشند. برای برنامه Wise Data Recovery، فرقی نمی‌کند که با کدام رسانه کار می‌کند. قادر به بازیابی عکس ها و سایر فایل های حذف شده از هر نوع رسانه ذخیره سازی است.

شایان ذکر است که برنامه Wise Data Recovery ویژگی جالب خود را دارد. بنابراین، می تواند شانس بازیابی موفق همان عکس یا هر فایل دیگری را ارزیابی کند. همه اینها کاملاً واضح به کاربر ارائه می شود: در کنار هر فایل دکمه های نشانگر وجود دارد که سبز، زرد و قرمز هستند. بر این اساس، رنگ سبز به این معنی است که فایل ها قابل بازیابی هستند، زرد به این معنی است که فایل ها در شرایط بدی هستند، اما می توان آنها را بازیابی کرد، قرمز به این معنی است که فایل ها قابل بازیابی نیستند. اگر به طور تصادفی عکس ها را حذف کردید، نگران نباشید. عکس های حذف شده را می توان با استفاده از Wise Data Recovery بازیابی کرد.

Wise Data Recovery را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید
22 مه 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 17:47
    من حتی فکر نمی کردم که عکس های حذف شده قابل بازیابی باشند. خیلی راحت 
  2. نولدور
    نولدور
    5 دسامبر 2023 18:07
    بهترین برنامه بازیابی فایل! همه چیز واضح و ساده است. من توصیه می کنم