FreePrograms.me

چگونه شمارنده تونر را در چاپگر Brother DCP L 2520 بازنشانی کنیم؟

Как сбросить счетчик тонера на принтере Brother DCP L 2520?

کار با چاپگر چندان سخت نیست. اگر کارتریج این دستگاه تمام شد، می توانید آن را با کارتریج جدید جایگزین کنید یا کارتریج قدیمی را دوباره پر کنید. اینجاست که سختی‌های مختلفی پیش می‌آید. اما اغلب کاربران با این مشکل مواجه می شوند: پس از پر کردن مجدد کارتریج، چاپگر پیامی مبنی بر کمبود تونر نشان می دهد. و در نتیجه اسناد را چاپ نمی کند. با این چگونه روبرو میشوید؟ مدل های مختلف چاپگر روش های خاص خود را دارند. ما به شما می گوییم که چگونه این وضعیت را با استفاده از مثال دستگاه Brother DCP L 2520 حل کنید اگر کارتریج این چاپگر را دوباره پر کرده اید، اما خطای کم بودن تونر ظاهر می شود، فقط باید شمارنده چاپگر را بازنشانی کنید. و برای این کار باید موارد زیر را انجام دهید.

بنابراین، باید به منوی چاپگر Brother DCP L 2520 بروید. سپس "تنظیمات عمومی". انتخاب خود را با کلیک بر روی دکمه " تایید کنیدخوب".

بعد، یک منو باز می شود که در آن باید " را انتخاب کنیدتونر را تعویض کنید"و سپس مورد"متوقف کردن"تغییر به"ادامه هید". پس از این مراحل، چاپگر را مجددا راه اندازی کنید و دوباره چاپ می شود.

همچنین شایان ذکر است که در برخی موارد، حتی با ظاهر شدن پیام "Toner Low"، چاپگر همچنان چاپ می شود. اغلب این مورد مشاهده می شود سیستم عامل ویندوز 8. اگر یک کارتریج را در چاپگر Brother DCP L 2520 خود پر کرده اید، اما نمی خواهد چاپ کند، شمارنده تونر روی آن را بازنشانی کنید.
11 مارس 2016 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 13:12
    من موفق به تنظیم مجدد شمارنده از چاپگر شدم! با تشکر از مقاله واضح و آموزنده! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:33
    من همیشه فکر می کردم که تغییر جوهر در چاپگر دشوار است.