FreePrograms.me

HobDrive - رایانه داخلی برای ماشین شما

HobDrive - бортовой компьютер для вашего автомобиля

سیستم عامل های مجهز به گوشی های هوشمند مدرن، مقدار کمی وجود دارد. فهرست کردن آنها فایده ای ندارد، زیرا همه قبلاً با آنها آشنا هستند. فقط می‌توانیم یک بار دیگر متذکر شویم که دستگاه‌های دارای اندروید از محبوب‌ترین‌های امروزی هستند. تنوع باورنکردنی از اپلیکیشن های مختلف برای آن ها ساخته شده و در حال ایجاد است و امروز در مورد یکی از اپلیکیشن های این سیستم عامل صحبت خواهیم کرد. این برنامه HobDrive نام دارد. این یک کامپیوتر داخلی قدرتمند برای ماشین است. این برنامه اطلاعات دقیقی در مورد وضعیت ماشین شما به شما نشان می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوشی خود را با برنامه نصب شده به ماشین خود متصل کنید. این کار با استفاده از آداپتور ELM327 USB OBD II انجام می شود.

تمام قرائت‌های سنسور خودرو، تشخیص پیشرفته موتور، اندازه‌گیری قدرت، رایانه پیشرفته روی برد، محاسبه مصرف سوخت - این تنها بخش کوچکی از قابلیت‌هایی است که برنامه HobDrive پنهان می‌کند. تمام اطلاعات در گوشی هوشمند شما نمایش داده می شود.

HobDrive تقریباً با تمام خودروهای مدرن سازگار است. همچنین شایان ذکر است که نسخه پولی و رایگان این برنامه وجود دارد. نسخه رایگان همه ویژگی ها را ندارد، اما زمانی که آن را امتحان کردید، می خواهید نسخه کامل HobDrive را خریداری کنید. اگر می خواهید یک کامپیوتر داخلی خوب در ماشین خود داشته باشید، دانلود کنید در فروشگاه Google Play مالک برنامه HobDrive است. می توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید.

HobDrive را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید
29 مارس 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. خاک رس
    6 دسامبر 2023 10:41
    یک برنامه بسیار مفید برای رانندگان، این یک کامپیوتر تمام عیار داخل ماشین است. نرم افزار مفید.
  2. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:36
    کامپیوتر داخلی بسیار خوب! عالی برای ماشین! من همیشه از آن استفاده می کنم! 
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:08
    این اپلیکیشن به خوبی سرعت خودروها را نشان می دهد و همچنین تمامی مشخصات خودرو را نشان می دهد