FreePrograms.me

مرورگر موزیلا فایرفاکس برای گوشی اندروید

Браузер Mozilla Firefox для телефона на ОС Android

امروزه گوشی های مدرن با برنامه های بسیار متنوعی عرضه می شوند و گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نیز از این قاعده مستثنی نیستند. برنامه های زیادی برای آنها منتشر شده است و روزانه تعداد بیشتری از آنها در حال توسعه است. امروز ما به یک مورد بسیار محبوب نگاه خواهیم کرد مرورگر موزیلا فایرفاکس، که می تواند در تلفن هوشمند اندرویدی استفاده شود. این مرورگر قبلاً در وب سایت ما بررسی شده است، اما برای رایانه. مرورگر موزیلا فایرفاکس برای اندروید نیز تقریباً همین قابلیت ها را دارد.

راحت ترین چیز در مورد این مرورگر این است که می توان آن را با نسخه کامپیوتری همگام کرد. یعنی موزیلا فایرفاکس گوشی شما همه چیز را مانند کامپیوتر خود خواهد داشت. این فوق العاده راحت است.

همچنین شایان ذکر است که این نسخه از مرورگر بر حفاظت از اطلاعات شخصی تأکید دارد. برای انجام این کار، مرورگر دارای تعدادی ابزار با کیفیت بالا است. به عنوان مثال، اینها ویژگی هایی مانند انصراف از ردیابی، خدمات وب مهمان، مرور خصوصی و خیلی بیشتر. و البته می توانید به مرورگر موبایل فایرفاکس اضافه کنید پلاگین های مختلف و الحاقات نسخه گوشی موزیلا فایرفاکس امکانات زیادی دارد. از لینک زیر دانلود کنید و خودتان ببینید.

Mozilla Firefox را برای اندروید به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید https://www.mozilla.org/ru/firefox/android/
19 سپتامبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 16:13
    و اگر بتونم موزیلا رو روی گوشیم نصب کنم چرا واقعا از Yandex استفاده میکنم...