FreePrograms.me

برنامه WPS Connect

Программа WPS Connect

اولاً، چنین تلفن هایی را می توان با هزینه ای نه چندان بالا خریداری کرد. و دوم اینکه گوشی های هوشمند مدرن مبتنی بر اندروید بسیار چند منظوره هستند. حدس زدن اینکه امروزه برنامه های زیادی برای این گوشی ها ساخته شده اند کار سختی نیست. و امروز در مورد یک برنامه جالب برای این دسته از گوشی ها صحبت خواهیم کرد. این برنامه WPS Connect نام دارد. هدف اصلی این برنامه کمک به شما در ارتباط است به شبکه های وای فایکه WPS را فعال کرده اند. با استفاده از برنامه WPS Connect، می توانید آسیب پذیری روتر را بررسی کنید، به عنوان مثال، اگر یک رمز عبور استاندارد داشته باشد.

همچنین می توانید با استفاده از این برنامه روتر خود را بررسی کنید. اگر برنامه به راحتی می تواند رمز عبور را حدس بزند، توصیه می شود رمز عبور روتر خود را تغییر دهید.

خوب، به راحتی می توان حدس زد که با استفاده از برنامه WPS Connect می توانید رمزهای عبور برای نقاط دسترسی Wi-Fi بسته را انتخاب کنید. کار با برنامه بسیار ساده است. باید آن را راه اندازی کنید و سپس منتظر بمانید تا لیستی از اتصالات بی سیم نمایش داده شود. پس از آن، روی هر شبکه ای کلیک کنید و برنامه شروع به حدس زدن رمز عبور می کند. می توانید برنامه WPS Connect را مستقیماً از وب سایت ما دانلود کنید. اما فراموش نکنید که درصد حدس زدن رمز موفقیت آمیز برای این برنامه کم است.

WPS Connect را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید
12 دسامبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 00:50
    برنامه به سرعت لود شد! همه چیز بدون تاخیر کار می کند! بدون ویروس!