FreePrograms.me

چگونه رمز عبور iCloud را بازیابی کنیم؟


خدمات زیادی توسط شرکت مشهور جهانی اپل توسعه یافته است و همه آنها چند کاره و با کیفیت هستند. اما امروز تنها به یکی از آنها می پردازیم. این سرویس iCloud نام دارد. این برای ذخیره سازی داده های ابری طراحی شده است. ما به جزئیات عملکرد iCloud نمی پردازیم، اما در مورد چگونگی بازگرداندن دسترسی به این سرویس در صورتی که کاربر رمز عبور را فراموش کرده باشد صحبت خواهیم کرد. اگر رمز عبور iCloud خود را فراموش کرده اید، چرا باید نگران باشید؟ ID اپل و رمز عبور، همه اینها iCloud هستند و به شما این فرصت را می دهند که از سایر خدمات مفید در دستگاه خود استفاده کنید. بدون آنها فقط می توانید تماس بگیرید و پیام ارسال کنید. اگر این برای شما مناسب است، پس عالی است. اما، اگر نه، پس می توانید این کار را به این روش ها انجام دهید.

ما به شما گفتیم که چگونه اپل آیدی، یعنی حساب اپل را ثبت کنید. به همین دلیل ما لینک بازیابی اطلاعات را دنبال می کنیم. برای انجام این کار باید بروید v مرورگر lyubom по ссылке https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid#!&section=password. در اینجا از شما خواسته می شود که Apple ID خود را وارد کنید، اما از آنجایی که فراموش شده است، باید روی مورد کلیک کنید "شناسه اپل را فراموش کردم".

از شما خواسته می شود که اطلاعات مربوط به خود، یعنی نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. شما باید دقیق ترین داده های ممکن را ارائه دهید، زیرا این اطلاعات هستند که برای جستجوی Apple ID و متعاقباً بازیابی رمز عبور استفاده می شوند.

و دومین و آخرین راه برای بازیابی رمز عبور iCloud تماس با مرکز پشتیبانی اپل است. تمام مخاطبین لازم را می توان در این آدرس یافت http://www.apple.com/ru/contact. اگر موثق‌ترین اطلاعات را ارائه دهید و همچنین مجبور باشید عکس‌هایی از جعبه را از دستگاه تهیه کنید، جایی که شماره سریال قابل مشاهده است، ممکن است به شما کمک کنند. بهتر است رمز عبور iCloud خود را فراموش نکنید، زیرا بازیابی آن بسیار مشکل خواهد بود. اما با این حال، اگر این اتفاق افتاد، از نکاتی که در این مقاله ارائه شده است استفاده کنید.
17 مارس 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 15:01
    مقاله بسیار مفید است! من نمی دانستم چگونه رمز عبور خود را بازیابی کنم! الان میدانم! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:22
    روش سوم به من کمک کرد، از مقاله شما بسیار سپاسگزارم