FreePrograms.me

نحوه انتقال مخاطبین از آیفون به گوشی هوشمند سامسونگ

Как перенести контакты с iPhone на смартфон Samsung

بسیاری از کاربران، که به یک سیستم عامل واضح پایبند نیستند، ترجیح می دهند از دستگاه های اپل و گجت های رقیب اصلی خود یعنی اندروید استفاده کنند. اگر تصمیم دارید از آیفون به سامسونگ یا هر دستگاه اندرویدی دیگری جابجا شوید، نکته اصلی اطمینان از انتقال آسان از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر، به ویژه انتقال مخاطبین است.

عملکرد اصلی یک تلفن هوشمند هنوز هم توانایی برقراری تماس است، بنابراین دفترچه تلفن معمولاً مهمترین ابزار کاربر است. نیازی نیست تمام مخاطبین خود را دوباره ایجاد کنید، زمانی که فقط نیاز به انتقال آنها دارید.

نحوه انتقال مخاطبین از آیفون به سامسونگ



سازندگان این دستگاه ها راه های مختلفی را برای انتقال آسان و راحت مخاطبین از یک دستگاه به دستگاه دیگر ارائه می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی را انتخاب کنید که مناسب شماست.

روش 1: استفاده از Google Mail



اگر یک حساب Google ثبت شده دارید (که احتمال آن بسیار زیاد است، زیرا بدون آن نمی توانید از اندروید استفاده کنید)، می توانید از آن برای انتقال مخاطبین از یک دستگاه به دستگاه دیگر استفاده کنید.
  1. اول از همه، باید مخاطبین آیفون خود را با Google Mail همگام کنید. برای انجام این کار، تنظیمات دستگاه خود را باز کنید و به بخش بروید "مخاطب".

    Как перенести контакты с iPhone на смартфон Samsung


  2. یک بخش را انتخاب کنید "حساب ها'.



  3. انتخاب کنید "اضافه کردن حساب".



  4. برو به نقطه "گوگل".



  5. یک پنجره مجوز روی صفحه ظاهر می شود که در آن باید با وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور خود وارد گوگل شوید.



  6. در مرحله بعد، باید توجه داشته باشید که دقیقاً چه چیزی را باید همگام کنید. در این مورد، ما به مخاطبین نیاز داریم، بنابراین این مورد است که باید فعال شود و سپس روی دکمه کلیک کنید "صرفه جویی".




از این پس، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه اندرویدی خود را با اکانت گوگل خود همگام سازی کنید، پس از آن تمامی مخاطبین با موفقیت منتقل خواهند شد.

روش 2: استفاده از iCloud



برای انتقال مخاطبین، می توانید از نسخه وب ویژه سرویس iCloud نیز استفاده کنید که در آن می توانید Apple ID خود، به ویژه مخاطبین را مدیریت کنید.
  1. این پیوند https://www.icloud.com/# را به صفحه سرویس iCloud دنبال کنید و با استفاده از جزئیات Apple ID خود وارد شوید.



  2. پس از ورود به صفحه مدیریت حساب خود، بخش را انتخاب کنید "مخاطب".



  3. با کلیک بر روی نماد چرخ دنده در گوشه پایین سمت چپ، یک منوی اضافی را فراخوانی کنید و سپس انتخاب کنید "صادر کردن کارت مجازی".



  4. یک فایل با مخاطبین در دستگاه شما دانلود می شود. باید آن را به دستگاه اندرویدی خود اضافه کنید. در مرحله بعد، فایل باید از طریق رایانه به گوشی هوشمند شما منتقل شود یا در فضای ذخیره سازی ابری قرار گیرد و سپس از طریق تنظیمات در بخش مخاطبین، مورد را انتخاب کنید. "وارد کردن مخاطبین"، مورد را برای فایل منتقل شده قبلی مشخص می کند. گفتن دقیق تر دشوار است، زیرا گوشی های هوشمند مختلف منوهای تنظیمات متفاوتی دارند.
اما اینها همه روشهای انتقال مخاطبین نیستند. اگر روش های جایگزین و بسیار راحت تری در ذهن دارید، آنها را در نظرات به اشتراک بگذارید.
16 مه 2017 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:33
    یکی از دوستان من تمام مخاطبین خود را از طریق گوگل منتقل کرد و او موفق شد این کار را تنها در چند ثانیه انجام دهد.