FreePrograms.me

چگونه یک اکانت اپل آیدی بسازیم؟

Как создать учетную запись Apple ID?

امروزه ما از تلفن ها، لپ تاپ ها و رایانه های خود برای اهداف مختلفی استفاده می کنیم. اغلب ما برنامه ها و برنامه های مختلفی را روی آنها نصب می کنیم. با داشتن یک محصول اپل در اختیار شما، تمام این کارها نیز قابل انجام است، اما برای این کار باید Apple ID داشته باشید. این ویژگی است که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد. Apple ID یک حساب کاربری است که به شما امکان استفاده از تمام خدمات اپل را می دهد. برای دقیق تر، با استفاده از Apple ID خود می توانید در iTunes Store و Apple Store خرید انجام دهید، از سرویس iCloud در همه دستگاه ها استفاده کنید، کالاها را در فروشگاه های خرده فروشی اپل سفارش دهید، دستگاه خود را با برنامه iTunes و خیلی بیشتر انجام دهید.

راه های مختلفی برای ساخت اپل آیدی وجود دارد. سریع ترین و ساده ترین راه برای ایجاد این حساب کاربری استفاده از وب سایت رسمی است که در اینجا قرار دارد https://appleid.apple.com/ru. پس از دنبال کردن پیوند، به دنبال دکمه ای در صفحه بگردید که می گوید:اپل آیدی بسازید"و روی آن کلیک کنید.


حالا شما فعال هستید صفحه URL، جایی که باید داده های خود را وارد کنید. در اینجا، داده هایی را که می خواهید در حساب Apple ID خود مشاهده کنید، وارد کنید. همچنین مهم است که آدرس ایمیل صحیح را ارائه دهید زیرا از این آدرس به عنوان آدرس تماس شما استفاده می شود. پس از پر کردن تمام داده های لازم، باید یک محافظت ساده در برابر روبات ها انجام دهید - فقط کافی است یک کپچای دیجیتال وارد کنید. پس از این باید بر روی دکمه کلیک کنید "اپل آیدی بسازید".

هنوز چند قدم مانده است. تقریباً بلافاصله یک ایمیل حاوی پیوند تأیید دریافت خواهید کرد. آدرس ایمیل شما. فقط این لینک را دنبال کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل و رمز عبور خود را که هنگام پر کردن فیلدهای ثبت نام مشخص کرده اید وارد کنید. در پایان تمامی این اقدامات به صفحه زیر هدایت خواهید شد.
در این مقاله به یکی از راه های ایجاد اپل آیدی می پردازیم. و این روش را می توان یکی از ساده ترین ها نامید.
05 دسامبر 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 00:59
    مقاله بسیار مفید و واضح! من اولین بار موفق به ایجاد یک حساب کاربری شدم! 
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 23:04
    این اولین بار است که با اپل آیدی مواجه می شوم. بابت مقاله از شما متشکرم.