FreePrograms.me

رمز تلفن خود را فراموش کرده اید - چه باید کرد؟

Забыли пароль от телефона - что делать?

گوشی های هوشمند مدرن طیف وسیعی از امکانات را دارند. حتی می توانید برای ورود به سیستم رمز عبور تعیین کنید. اما اگر این رمز عبور را فراموش کرده اید چه باید کرد؟ این همان چیزی است که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد. این موضوع را با استفاده از گوشی های اندرویدی به عنوان مثال در نظر خواهیم گرفت. کلیدهای گرافیکی در چنین دستگاه هایی بسیار رایج هستند. اگر چنین کلیدی را فراموش کرده اید، بلافاصله وحشت نکنید.

همانطور که به یاد دارید، پس از 5 بار تلاش نادرست برای وارد کردن رمز عبور، مدت زمان مشخصی ظاهر می شود که در طی آن رمز عبور نمی تواند وارد شود. در این لحظه، 2 کتیبه در پایین صفحه ظاهر می شود: "تماس اضطراری"و"رمز عبور را فراموش کرده اید". روی کتیبه دوم کلیک کنید و سعی کنید رمز عبور خود را از طریق حساب Google خود بازیابی کنید. اگر اطلاعات خود را از آن به خاطر بیاورید موفق خواهید شد حساب کاربری گوگل.
Забыли пароль от телефона - что делать?


چندین راه دیگر برای بازیابی رمز عبور وجود دارد. می توانید از تلفن دیگری با خود تماس بگیرید و در حالت مکالمه امتحان کنید، به تنظیمات تلفن بروید و رمز عبور را تغییر دهید. اما این روش در همه دستگاه ها جواب نمی دهد.

برای بازیابی رمز عبور گوشی خود می توانید انجام دهید تنظیم مجدد کارخانه. شما باید در آخرین لحظه به این روش متوسل شوید، زیرا در این صورت ممکن است برخی از داده های گوشی از بین برود. روند بازنشانی تنظیمات به تنظیمات کارخانه قبلاً در وب سایت ما توضیح داده شده است. این مقاله روش های اصلی بازیابی رمز عبور فراموش شده در گوشی شما را شناسایی و شرح می دهد.
15 دسامبر 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. زرینه
    زرینه
    13 فوریه 2017 18:27
    اما اگر حساب را به خاطر نیاورم، حتی شماره ای که برای آن ثبت شده است، باید چه کار کنم (((
  2. کیت.15
    14 فوریه 2017 08:11
    زرینا می تونی دستگاه رو ریفلش کنی.
  3. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 00:46
    تو فقط نجات من هستی خیلی ممنون! پس از خواندن مقاله، بلافاصله متوجه شدم