FreePrograms.me

خلاص شدن از بازی دسکتاپ برای همیشه


برای بسیاری از کاربران، دانلود برنامه های رایگان رایج تر است. اصولاً این هیچ اشکالی ندارد. اما اغلب، همراه با چنین برنامه های رایگان، مجموعه ای از برنامه های اضافی با منشأ ناشناخته بر روی رایانه نصب می شود که فقط مشکلاتی را به همراه دارد. یکی از این گرفتاری ها این است حذف ویروس ها سخت است. گاهی اوقات، پس از نصب نرم افزار رایگان، می توانید ویجت های برنامه های مختلفی را در رایانه خود مشاهده کنید که قبلاً وجود نداشتند. یکی از این ابزارک ها برنامه Games Desktop است.

گیمز دسکتاپ نوعی خبررسان درباره بازی های رایانه ای مختلف است. بازی‌های جدید را نشان می‌دهد و همچنین درباره به‌روزرسانی‌های بازی‌هایی که از قبل روی رایانه شما هستند صحبت می‌کند. اما هر برنامه ای که "غیر مجاز" نصب شده باشد چیز خوبی برای رایانه به ارمغان نخواهد آورد. به همین دلیل است که می توانید با خیال راحت Games Desktop را یک برنامه ویروسی نامیده و آن را حذف کنید.

اپلیکیشن Games Desktop می تواند باشد با استفاده از وسایل استاندارد حذف کنید سیستم عامل ویندوز. اما قبل از آن، باید فرآیندهای خاصی را در Task Manager ببندید. بنابراین، مدیر وظیفه را باز کنید و تمام فرآیندهایی را که نام آنها شامل Games Desktop می شود، به ویژه پردازش های gamesdesktop_widget.exe، unsecapp.exe را پایان دهید.

پس از تکمیل فرآیندها، می توانید خود برنامه را حذف کنید. برای انجام این کار، به کنترل پنل رایانه خود و در بخش "حذف برنامه ها"ما به طور دائم Game Desktop را حذف می کنیم. اما این همه چیز نیست. همچنین باید رجیستری سیستم را از آثار این برنامه پاک کنید.

این را می توان با استفاده از ابزارهای استاندارد سیستم عامل انجام داد، یا می توانید استفاده کنید ابزار CCleaner. این ابزار دارای بخش ویژه ای است "رجیستری"، که برای پاک کردن چنین آثاری از برنامه‌ها طراحی شده است. Games Desktop برنامه‌ای است که در بیشتر موارد با نرم‌افزارهای رایگان دیگری بر روی کامپیوتر کاربر نصب می‌شود. در این برنامه هیچ چیز مفیدی پیدا نمی‌کنید، پس با خیال راحت آن را حذف کنید.
14 مارس 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 15:08
    بالاخره از گیمز دسکتاپ خلاص شد! خیلی ممنون بابت کمکتان! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:27
    این برنامه اخبار زیادی دارد که من آن را دوست دارم