FreePrograms.me

برای همیشه از شر تبلیغات در مرورگر خود خلاص شوید

Избавляемся навсегда от рекламы в браузере

اگر در مرورگر شما تبلیغات مرتب ظاهر می شوند و شما نمی دانید چگونه از شر آنها خلاص شوید، پس این مقاله قطعا برای شما مناسب است. ما به شما در مورد افزونه هایی خواهیم گفت که به طور کامل هرگونه تبلیغات در اینترنت را مسدود می کنند و مؤثر هستند. مزیت این افزونه ها این است که تقریباً در هر مرورگر مدرنی قابل نصب هستند. بنابراین، تبلیغات دائماً در مرورگر شما ظاهر می شوند. تنظیمات مرورگر وضعیت را تغییر نمی دهد، بنابراین باید بلافاصله به مرحله بعدی بروید. یعنی نصب پسوندهای ضد تبلیغات.

بسیاری موافقند که امروزه محبوب ترین پسوند در مبارزه با تبلیغات است AdBlock Plus. شما فقط باید آن را در مرورگر خود نصب کنید و در صورت لزوم تنظیمات را انجام دهید. پس از این، می توانید تبلیغات در مرورگر خود را برای همیشه فراموش کنید.

اگر این افزونه برای شما کافی نیست، می توانید از یک افزونه ضد تبلیغات به همان اندازه محبوب به نام استفاده کنید Adguard. اصل عملکرد این افزونه مشابه قبلی است و از نظر اثربخشی تقریباً معادل هستند. اگر تبلیغات در مرورگر شما ظاهر می شود، پسوندهای ضد تبلیغاتی که در این مقاله توضیح داده شده است را نصب کنید https://adblockplus.org/ru/

AdBlock Plus را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی https://adblockplus.org/ru/ دانلود کنید


Adguard را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی https://adguard.com/ru/welcome.html دانلود کنید
19 فوریه 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. رمان 0902
    21 نوامبر 2023 07:48
    یک مقاله بسیار مفید برای زمان ما، زیرا تبلیغات زیادی در مرورگرها وجود دارد.